AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 På fredag skal vi fly til Spania, med vår datter på 16 mnd. Jeg gruer meg enormt til selve flyreisa, fordi jeg HATER å dele fly med skrikete småunger, og nå nå er jeg redd min egen skal bli en sånn... Noen som har noen gode tips for å prøve å holde en aktiv krabat noenlunde rolig?? Vi har ordnet Drømmehagen på laptopen og hodetelefoner til barn. Det holder vel en liten stund men ikke 3 timer... Og hvordan få henne til å sitte stille under opp og ned-tur?? Vi har betalt for eget sete til henne, men fikk det ikke, så hun må sitte på fanget. Hvordan gjøres dette i praksis?? Bellteforlenger til meg?? Takker for alle råd og tips:)
reiseglad Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Hvis dere har betalt for eget sete, så skal hun vel ha det? Det der hørtes merkelig ut..... Iallefall, gi henne noe å holde på med på turen. Ei bok, litt leker, noe å spise på som hun liker (ikke godis), kosekluten eller en bamse, drikke og mat, reservesmokk hvis hun mister sin ene. Bytte litt på mamma og pappa sitt fang, når servering og salg er over: en liten GÅtur i midtgangen med en voksen. Kanskje en ny leke som er pakket inn, som "plutselig" ligger i sekken. Fast sovetid bør opprettholdes med litt ro rundt henne. Hun har et eget belte med en hempe, denne hempen trer du på ditt eget belte.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Tips for å unngå vondt i ørene når man er for liten til å tygge tyggis: ta med en tåteflaske med noe hun liker å drikke med bare et lite hull i, sånn at hun må suge skikkelig for å få noe ut. La henne få den under opp- og nedstiging. Det hjelp veldig godt for oss da arvingen var liten, vi hadde aldri noe hyling på flyet
Dine Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Her trenger jeg litt tips også.. Vi reiser om noen uker til Gran Canaria og flyturen er på 6 timer.. Vår lille er 9 måneder og sover kun i vogn på dagtid. Hvordan skal vi få han til å sove på flyet????
Samulita Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Her trenger jeg litt tips også.. Vi reiser om noen uker til Gran Canaria og flyturen er på 6 timer.. Vår lille er 9 måneder og sover kun i vogn på dagtid. Hvordan skal vi få han til å sove på flyet???? Mine to ble alltid dysset i søvn av duringen. Klokka ut nesten med en gang de startet motoren Ellers har amming kombinert med during alltid hjulpet meg.
Dine Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg sluttet å amme for to uker siden, så det trikset kan jeg ikke ta Håper han sovner av duringen ja, men hvis ikke.... tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå