Gulphild Skrevet 25. september 2011 #1 Del Skrevet 25. september 2011 Hei. Hvilke fordeler er det i Bergen med elbil? Er det gratis i bompengeringen, og gratis å parkere på Bygarasjen? Samt ladestasjoner der? :D Nå tenker jeg på dere med praktiske erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 25. september 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 25. september 2011 Hvilken elbil er minst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. september 2011 #3 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, ja, mener veldig bestemt det. Lagunen har også gratis lading av el-bil Kul el-bil du har tenkt å skaffe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 25. september 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2011 Nopes, vil ha en gammal og stygg en. Liker ikke å være redd for bilen min, for merker og riper etc. Men den MÅ være liten! :D Må prøvekjøre en Buddy eller noe. Så på bruktbil-Buddy på finn.no, men ingen befant seg i Hordaland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. september 2011 #5 Del Skrevet 25. september 2011 Den er jo mega stygg Heller sett etter en Think jeg men de koster sikkert mer. Buddy ser jo ut som en moped bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 25. september 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2011 Neei, styggkul Men, ja. Den er liten og fremkommelig. Meg like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 6. oktober 2011 #7 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tinken ser jo ikke bedre ut da LOL men hensikten er vel ikke utseende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. oktober 2011 #8 Del Skrevet 16. oktober 2011 Think ser ikke ut som en dårlig lagd mopedbil Men om man vil ha meget liten så er nok buddy den minste. Er en egen el-bil knapp på finn som kanskje kan være til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå