AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Har hatt "noe på gang" med en fyr ganske lenge. Snakket mye på melding og facebook. Vi bor ikke så langt unna hverandre, men vi har ikke fått truffet hverandre pga travle hverdager og mye jobbing. Jeg vet ikke helt hva han vil, skal jeg spørre han om det? Type "skal vi satse eller ikke"? Han tar ikke veldig initiativ til å prøve og møtes, men han viser interesse og tar kontakt med meg, da kan han vel ikke være helt uinteressert? Vi er 22 og 32 (han er eldre altså).
Rofl Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Sikker på at han ikke bare er ute etter å få deg til sengs for så å stikke?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Har hatt "noe på gang" med en fyr ganske lenge. Snakket mye på melding og facebook. Vi bor ikke så langt unna hverandre, men vi har ikke fått truffet hverandre pga travle hverdager og mye jobbing. Jeg vet ikke helt hva han vil, skal jeg spørre han om det? Type "skal vi satse eller ikke"? Han tar ikke veldig initiativ til å prøve og møtes, men han viser interesse og tar kontakt med meg, da kan han vel ikke være helt uinteressert? Vi er 22 og 32 (han er eldre altså). Njaaaaa, man har alltid tid dersom man vil Ikke spør om noe, lev livet ditt og se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 TS her. Hadde han ikke da vært enda mer gira på å møtes dersom han bare ville ha sex?
Steinar40 Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Min eneste kommentar er at aldersforskjellen er for stor.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Min eneste kommentar er at aldersforskjellen er for stor. Litt off topic, men må bare kommentere denne: foreldrene mine har 14 år mellom seg og ble sammen da mamma var ca 22, de feirer snart 19 års bryllupsdag. Sier vel sitt om at forhold fint kan fungere uansett aldersforskjell, så lenge man er rett for hverandre
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Hvordan kan du være sikker på det, Steinar? Hvordan vet du fasiten på andres forhold? Det er ikke alderen jeg lurer på her, men tips og triks til hvordan jeg kan få møtt han TS
Rofl Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Om han virkelig ville møte deg hadde dere vel gjort det. Er ikke så vanskelig en dag om man virkelig har lyst. Kan være mange grunner for at han ikke har villet møte deg enda. Må si meg litt enig i Steinar med at aldersforskjellen er for stor.
Steinar40 Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Litt off topic, men må bare kommentere denne: foreldrene mine har 14 år mellom seg og ble sammen da mamma var ca 22, de feirer snart 19 års bryllupsdag. Sier vel sitt om at forhold fint kan fungere uansett aldersforskjell, så lenge man er rett for hverandre Ja, men noen folk vinner jo faktisk i Lotto også (sies det). Men er det av den grunn fornuftig for folk flest å basere pensjonen sin på å vinne i Lotto?
Steinar40 Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Hvordan kan du være sikker på det, Steinar? Hvordan vet du fasiten på andres forhold? Det er ikke alderen jeg lurer på her, men tips og triks til hvordan jeg kan få møtt han TS Jeg er sikker på at jeg mener at aldersforskjellen er for stor 1
Liel Skrevet 26. september 2011 #11 Skrevet 26. september 2011 (endret) Har hatt "noe på gang" med en fyr ganske lenge. Snakket mye på melding og facebook. Vi bor ikke så langt unna hverandre, men vi har ikke fått truffet hverandre pga travle hverdager og mye jobbing. Jeg vet ikke helt hva han vil, skal jeg spørre han om det? Type "skal vi satse eller ikke"? Han tar ikke veldig initiativ til å prøve og møtes, men han viser interesse og tar kontakt med meg, da kan han vel ikke være helt uinteressert? Vi er 22 og 32 (han er eldre altså). Jeg tenker at ingen av dere egentlig kan vite om dere vil satse eller ikke når dere, som du skriver, ikke har truffet hverandre enda. Siden dere har hatt kontakt en stund, kan du vel heller spørre om når han har tid til å treffe deg og så ta det videre derfra? Endret 26. september 2011 av Liel
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Jeg skal sende han en melding og spørre om vi kan møtes snart Vil så gjerne møte han og se om det kan funke, for han er virker som drømmemannen! Alderen bryr jeg meg ikke om, selv om andre tydeligvis gjør det - det var jo ikke aldersforskjellen tråden handlet om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå