Miracl3 Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor finner jeg dette på strawberrynett ? Hva er solpudder på engelsk og hvilke annbefaler dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 Angående merke har jeg selv Guerlain og er storfornøyd :D Har også hørt mye bra om YSL sitt solpudder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Guerlain er bra:) Ellers digger jeg solpudderet til Calvin Klein, men det er vanskelig å få tak i. Solpudder heter "bronzing powder" på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sverger også til Guerlain. Har hørt bra om Versace sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Angående merke har jeg selv Guerlain og er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har alltid bruk guerlain sitt, helt til jeg lånte veninnen min sitt. Nå er det kun Este Lauder sitt som gjelder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvor mye koster Este Lauder solpudderet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm.. Er ikke helt sikker. sikkert mellom 200-300? Men jeg føler jeg har det en evighet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg sverger også til Guerlain sitt solpudder, har prøvd flere andre og dette er det jeg definitivt er mest fornøyd med. Kan anbefales :D KLem Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå