AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Første gang jeg hadde sex (ca 2 år siden) svidde det i underlivet dagen etter, var også ganske hoven. Tenkte den gang ikke over det fordi det er vanlig å ha vondt første gangen. Men så fikk jeg kjæreste ca et år etter, og den første gangen vi hadde sex var det virkelig grusomt vondt etterpå. Var så hoven at jeg så vidt kunne sitte, var veldig rød og klødde. Slik var det hver gang de første gangene vi hadde sex. Etter hvert ble det mindre ubehagelig, til slutt merket jeg ingenting. Skal også nevnes at penisen hans er rimelig stor. Så gikk vi en mnd fra hverandre og da vi hadde sex på nytt skjedde det samme, dog ikke like ille. Men jeg blødde dagen etter og hadde vondt, og jeg så også at der var lysebrune flekker i senga. Nok en gang ble det bedre etter hvert. Etter ham har jeg bare hatt sex en gang, og da var det ikke vondt eller noen problemer generelt. Jeg har likevel vært innom tanken på at jeg kan ha sædallergi. Er allergisk mot egg, og har hørt at proteinene man reagerer på ved eggeallergi er svært like proteinene i sæd. Dessuten har jeg også hørt at sædallergi kan forbedres/kureres over tid ved å stadig eksponere skjeden for sæd. Noen erfaringer her? Er det kanskje normalt å ha såpass vondt etter sex når det har gått lenge siden sist, og særlig når han har en stor penis? Har bare ikke hørt om noen andre som faktisk har begynt å blø av sex når de ikke er jomfruer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå