AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg irriterer meg grønn over tickeren på facebook. Hvorfor skal alt stå to steder? Og man må jo ha veldig få venner for å klare å følge med på alt som skjer i kanten der. Jeg har prøvd å unsubscribe at enkelte venner skal vises der, men det virker kun på selve nyhetsveggen. Så nå blafrer det opp informasjon om at en pratsom venn kommenterer alt hans andre (ikke mine) venner sier og gjør. Er det ingen måte å bli kvitt dette?? Jeg ser at mange andre irriterer seg over det. Mange folk har bedt meg blokkere dem fra å vises i tickeren, men de kommer jo opp der uansett, selv om verken de eller jeg vil?! 1
Gjest nupp Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 (endret) fordi det skal blir enklere for stalkere :romeo: og for å irritere deg :gjeiper: Endret 25. september 2011 av nupp
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 fordi det skal blir enklere for stalkere :romeo: og for å irritere deg :gjeiper: Ja, tydeligvis. :gjeiper: Men folk spammer ned veggen nå med enten "Vennligst hold pekeren over navnet mitt, vent på rammen som kommer opp - klikk på "Abonnerer" og huk vekk "kommentarer og ting folk liker". Jeg ønsker ikke at mine kommentarer på venners profiler blir lest av absolutt alle til høyre på skjermen! " DETTE VIRKER IKKE FOLKENS, DERE KOMMER OPP LIKE FORBANNET MED ALT DERE SIER OG GJØR! eller "Til alle dere som vil at jeg skal redigere deres profil; GJØR DET SELV, det er ditt ansvar å redigere hvem som kan se det du skriver! Jeg har ikke tid til å gå over mine venner og gjøre dette. Gjør som følger: Gå inn på din profil. Under navnet ditt finner du en blyant hvor det rett etter står "Rediger profil" klikk der. Til venstre vil du da se nederst i blå skrift ordet "Personverninnstilling" klikk på det. Her kan du gjøre mange innstillinger om hvem som kan se det du skriver. Jeg anbefaler å redigere under "Slik kobler du til". Du får opp 5 alternativer. Det nederste er det du ber meg gjøre. Nå kan du gjøre det selv slik at ikke alle dine 200-500 venner må gjøre det for deg." Dette er også TULL. De som har kopiert dette til sin status har ikke en gang giddet å sjekke det siste valget der selv.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Tickeren...? Hvis du ikke skjønner hva jeg mener er du antagelig en av de heldige som ikke har fått den. Men bare vent, den kommer nok til deg også. Google facebook ticker eller happening now. Det er en grenseløst irriterende sak som hopper og danser i kanten hver eneste gang en av dine venner foretar seg noe som helst. Inkludert om de trykker liker på en du ikke kjenner sin status.
Sunniva81 Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes også dette er ufattelig irriterende, og skulle gjort alt jeg kunne for å få fjernet det!Men er vel bare å venne seg på det først som sist. Vises virkelig alt jeg foretar meg altså? Hvem jeg søker på, hvem er inne på siden til og eller? Og kommer det opp selv om jeg er frakoblet også forresten???? Om så, DA blir jeg sur da, for da er hele poenget med å være frakobla borte! 1
Capricorn Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Den det står Hva skjer over? Syns egentlig den er litt grei jeg. Kjekk når du holder musa over så kommer alt som har skjedd opp. Nå har jeg skjult de mest irriterende vennene så jeg får bare de som interesserer meg.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes også dette er ufattelig irriterende, og skulle gjort alt jeg kunne for å få fjernet det!Men er vel bare å venne seg på det først som sist. Vises virkelig alt jeg foretar meg altså? Hvem jeg søker på, hvem er inne på siden til og eller? Og kommer det opp selv om jeg er frakoblet også forresten???? Om så, DA blir jeg sur da, for da er hele poenget med å være frakobla borte! Det vet jeg ikke, men de jeg har skjult fra wallen min dukker fortsatt opp i kanten. Så jeg tror snart jeg må begynne å slette enkelte for å få mindre støy.
Gjest Apophis Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 (endret) Har nok ikkje fått den ennå nei.. Men no begynner det å føles som om det er på tide å bevege seg videre til noe annet. De gjør det bare meir og meir innvikla og irriterende, hver gang man logger på virker det som om noe er forandret ein eller annen plass (men man får ikkje beskjed om det då selvfølgelig). Det er vel ikkje overraskende at mange sletter kontoen sin og går til Google+ istede. Edit: Facebook følger med på tråden forresten.. Endret 25. september 2011 av Apophis
Mynona Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes også dette er ufattelig irriterende, og skulle gjort alt jeg kunne for å få fjernet det!Men er vel bare å venne seg på det først som sist. Vises virkelig alt jeg foretar meg altså? Hvem jeg søker på, hvem er inne på siden til og eller? Og kommer det opp selv om jeg er frakoblet også forresten???? Om så, DA blir jeg sur da, for da er hele poenget med å være frakobla borte! Men når du er frakoblet gjør du jo ikke noe på facebook... Og nei, det er ikke ting du søker på eller sånt. Det er når du kommenterer på andres ting, eller liker andres greier.
Sunniva81 Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Facebook var bedre før de forandre chatten FØRSTE gangen og før de fant på det siste tullet her. Men å skjule enkelte venner, kan kanskje gjøre det LITT bedre ja..
Sunniva81 Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Men når du er frakoblet gjør du jo ikke noe på facebook... Og nei, det er ikke ting du søker på eller sånt. Det er når du kommenterer på andres ting, eller liker andres greier. Frakobla fra chatten jeg mener.
Mynona Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Men tickeren er jo lett å ignorere da. Den er jo bare i det ene hjørnet. Jeg leser ikke på den ofte.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #14 Skrevet 25. september 2011 Men tickeren er jo lett å ignorere da. Den er jo bare i det ene hjørnet. Jeg leser ikke på den ofte. Det er vanskelig å ignorere noe som beveger seg hele tiden. Går jo ikke å scrolle så den blir borte heller. Og kommer du borti der med pekeren så forstørres hele greia. Hvorfor kunne de ikke ha lagt inn noe så enkelt som et kryss der man kunne bli kvitt den? Og en funksjon der man kunne velge å ikke få alt man gjør smurt utover der?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #15 Skrevet 25. september 2011 Har nok ikkje fått den ennå nei.. Men no begynner det å føles som om det er på tide å bevege seg videre til noe annet. De gjør det bare meir og meir innvikla og irriterende, hver gang man logger på virker det som om noe er forandret ein eller annen plass (men man får ikkje beskjed om det då selvfølgelig). Det er vel ikkje overraskende at mange sletter kontoen sin og går til Google+ istede. Edit: Facebook følger med på tråden forresten.. Hva så? Facebook er bare en bruker her da. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #16 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes ikke den er så irriterende jeg.. Dessuten, de folka jeg fra før hadde skjult fra home-siden kommer ikke opp i tickeren. Man jo bare "Unsubsribe" de man ikke vil se noe fra. Dessuten kommer det jo ikke opp såå mye annet enn det som kommer opp på hovedsiden. Bare hvis folk kommenterer statuser og sånn, og det er jo litt allright å få med seg, syns jeg da! Og til du som spurte; den har ikke noe med chatten å gjøre. Det er bare en real-time nyhetsfeed som inneholder hva du liker, kommenterer, poster osv.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes ikke den er så irriterende jeg.. Dessuten, de folka jeg fra før hadde skjult fra home-siden kommer ikke opp i tickeren. Man jo bare "Unsubsribe" de man ikke vil se noe fra. Ja hadde man enda kunnet det, men det virker ikke for meg. Og jeg ser mange andre klager på det samme. Den tickeren blir litt som å følge med på andre folks chat, ganske slitsomt i lengden.
Gjest Apophis Skrevet 25. september 2011 #18 Skrevet 25. september 2011 Hva så? Facebook er bare en bruker her da. Det gikk ikkje an å klikke på navnet så det var nok ikkje ein bruker Var registrert som gjest..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #19 Skrevet 25. september 2011 Det gikk ikkje an å klikke på navnet så det var nok ikkje ein bruker Var registrert som gjest.. Tror neppe det var Mark Zuckerberg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå