ivorybride Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #41 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg gleder meg til å se hvor vi skal! Får bryllupsreise av svigermor, og vi har ingen aaanelse om hvor turen går! Stilig! Det blir sikkert veldig spennende! Du får oppdatere oss når du har fått gaven
ivorybride Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #42 Skrevet 12. oktober 2011 Vi var på La Laanta Hideaway Resort på Koh Lanta, Thailand. Bare elsker det stedet! Nydelig strand, deilige omgivelser, hyggelige folk som jobber der. Skikkelig luksus uten at det blir for stivt. Thailand turen måtte vi ta nesten 6 mnd etter bryllupet, så vi hadde en mini-bryllupsreise rett etter selve bryllupet. Da var vi i Skagen i Danmark og bodde på Hjorts Hotel (nydelig lite badehotel med god mat og avslappet steming). Vi har også sett en del på Koh Lanta. Når på året var dere der? Vi planlegger tur i august, men tror det blir litt mye regn der da? :S
ivorybride Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #43 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg aner ikke hvor vi skal reise... Vi har lyst på strand og avslapping, og kunne reise litt rundt på en landsbygd eller noe... Og vi vil gjerne ikke bruke mer enn ca.10.000 kr... Ikke så lett å finne noe så billig som er litt fint. Skal jo tross alt på bryllupsreise. Noen forslag? Hva med Italia? Det går an å kombinere Roma med en landsby i nærheten. Jeg har sett en del på plassene rundt Lake Como, og har utrolig lyst til å dra dit en gang. Men det er mulig det er litt dyrt der, jeg har ikke sjekket prisene.
Thinkerbelle Skrevet 13. oktober 2011 #44 Skrevet 13. oktober 2011 Vi var på Kanuhura og Reethi Rah. Reethi Rah e en av de største øyene i Maldivene, så her var det nok aller mest å finne på bare å spørre om du lurer på noe:)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #45 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har vurdert Maldivene, Australia og stillehavet og roadtrip i USA. Men klarer ikke bestemme oss, er så masse som frister når reisebudsjettet er romslig. Men Maldivene har jo regntid når vi har sommer, og det er jo mest gøy å reise på bryllupsreisen like etter man gifter seg
ivorybride Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #46 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har vurdert Maldivene, Australia og stillehavet og roadtrip i USA. Men klarer ikke bestemme oss, er så masse som frister når reisebudsjettet er romslig. Men Maldivene har jo regntid når vi har sommer, og det er jo mest gøy å reise på bryllupsreisen like etter man gifter seg Ja, det er sant. Det er virkelig ikke lett å bestemme seg. Alt for mange plasser å velge mellom. Tror vi har halvveis bestemt oss for Vietnam (Hoi An, fantastisk by) men godt mulig at jeg ombestemmer meg om en uke igjen Regntid er hvertfall greit å unngå når man er på bryllupsreise
Gjest Doh Skrevet 23. oktober 2011 #47 Skrevet 23. oktober 2011 Vi har vurdert Maldivene, Australia og stillehavet og roadtrip i USA. Men klarer ikke bestemme oss, er så masse som frister når reisebudsjettet er romslig. Men Maldivene har jo regntid når vi har sommer, og det er jo mest gøy å reise på bryllupsreisen like etter man gifter seg Søstra mi var på Maldivene i juni, og de merket ikke mye til regntiden. Tror de hadde to regnskyll jeg, det ene på natta. 28 grader i vannet og 30 i lufta hele tiden de var der
Frk. Belle Skrevet 24. oktober 2011 #48 Skrevet 24. oktober 2011 Vi har også sett en del på Koh Lanta. Når på året var dere der? Vi planlegger tur i august, men tror det blir litt mye regn der da? :S Vi har vært der i slutten av Juni og i Januar. Mai til oktober er jo lavsesong så er ganske rolig på øya da, men vi trivdes godt likvel. Og var helller ikke plaget med mye regn i Juni... Kom en skur på kvelden en del dager men det var stort sett det og det er jo uansett godt og varmt Ifølge denne linkener August ok mens det er mest regn i September og Oktober..
Thinkerbelle Skrevet 24. oktober 2011 #49 Skrevet 24. oktober 2011 Søstra mi var på Maldivene i juni, og de merket ikke mye til regntiden. Tror de hadde to regnskyll jeg, det ene på natta. 28 grader i vannet og 30 i lufta hele tiden de var der Dette var akkurat slik vi opplevde det også... Svært lite regn til tross for regntid:) Ikke noe å være redd for iallefall:) I tillegg er prisen omtrent den halve sammenligne med resten av året da det er "mer stabilt" vær:)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #50 Skrevet 24. oktober 2011 Vi var i Australia i tre uker, og så var vi innom Singapore og Kuala Lumpur på veien hjem. Hotellene var veldig billig i Kuala Lumpur, så der kan man leve i sus og dus på bra hotell uten at det blir for dyrt I Australia reiste vi litt rundt omkring, anbefaler Blue Mountains utenfor Sydney og Kangaroo Island utenfor Adelaide! Kjempefine steder
Tillie Skrevet 24. oktober 2011 #51 Skrevet 24. oktober 2011 Vi er fremdeles på leting, men heller mot Bali i tre uker... Noen som har vært der og ar noen tips?
Livelive Skrevet 24. oktober 2011 #52 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg og samboeren har lyst til å dra på øyhopping enten i Kroatia eller Hellas Utforske steder utenom turistrushet, bade på en strand hvor vi er helt alene, leie 4hjuling å kjøre rundt på en øy, ta båt til neste, ta masse bilder, spise god mat og drikke. Nyte livet - ta dagene som de kommer
FruN Skrevet 30. oktober 2011 #53 Skrevet 30. oktober 2011 Stilig! Det blir sikkert veldig spennende! Du får oppdatere oss når du har fått gaven Reisen går til Riga! Drar imorgen tiiidlig (tiiidlig for oss ihvertfall ) Blir spennende, ingen av oss har vært i Latvia før
Skybert Skrevet 31. oktober 2011 #54 Skrevet 31. oktober 2011 Vi er fremdeles på leting, men heller mot Bali i tre uker... Noen som har vært der og ar noen tips? Hei, jeg var på Bali i sommer. (3 uker). Er virkelig verdt en tur altså. Vi hadde en villa (med privat kokk og svømmebasseng) i noen dager. DET var digg det. Alt vi ønsket bestilte de, og kom til oss (f.eks massasje, hårklipp etc), vi bodde også noen dager i turit området (Kuta). Hvis du vil ha idyll og veldig avslappende ferie anbefaler jeg en tur til en av de 3 øyene utenfor Lombok. (jo mindre øy, jo mer rolig og idyll).. kommer mest på hva slaks bryllupsferie dere ønsker, hva dere vil oppleve osv
Lutto Skrevet 31. oktober 2011 #55 Skrevet 31. oktober 2011 Vi reiste til Kuredu på Maldivene to dager etter bryllupt. Et fantastisk sted som vi bare elsket. Har allerede planlagt tur tilbake. Det var utrolig godt å reise bort fra alt og alle rett etter bryllupet og bare bruke masse tid sammen. Vi booket en vannvilla og det var en opplevelse, kan anbefale det på det sterkeste. www.kuredu.com
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #56 Skrevet 31. oktober 2011 Vi skal på fjellet, dagen etter eller to dager etter festen. Festen er i mars, så det blir ski, pulk, hunder og vi på en herlig tur innover fjellet. Har planer om å overnatte ei eller to netter i gamme, koie eller hytte (sistnevnte med badstue), og resten i telt. Ei hel uke med fisking, skigåing, nordlys, knitrende snø, bål, sol, måne og nydelig natur. Jeg gleder meg veldig! Hvorfor dra langt bort for å finne noe eksotisk, når en kan gjøre noe en virkelig liker hjemme i gamle Norge!
Thinkerbelle Skrevet 1. november 2011 #57 Skrevet 1. november 2011 (endret) Vi reiste til Kuredu på Maldivene to dager etter bryllupt. Et fantastisk sted som vi bare elsket. Har allerede planlagt tur tilbake. Det var utrolig godt å reise bort fra alt og alle rett etter bryllupet og bare bruke masse tid sammen. Vi booket en vannvilla og det var en opplevelse, kan anbefale det på det sterkeste. www.kuredu.ccom Helt enig, fantastisk å dra rett etter bryllup:) Endret 1. november 2011 av Thinkerbelle
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #58 Skrevet 1. november 2011 Hei, jeg var på Bali i sommer. (3 uker). Er virkelig verdt en tur altså. Vi hadde en villa (med privat kokk og svømmebasseng) i noen dager. DET var digg det. Alt vi ønsket bestilte de, og kom til oss (f.eks massasje, hårklipp etc), vi bodde også noen dager i turit området (Kuta). Hvis du vil ha idyll og veldig avslappende ferie anbefaler jeg en tur til en av de 3 øyene utenfor Lombok. (jo mindre øy, jo mer rolig og idyll).. kommer mest på hva slaks bryllupsferie dere ønsker, hva dere vil oppleve osv Det hørtes helt fantastisk ut! Kan jeg spørre hva dere betalte for herligheten?
Skybert Skrevet 2. november 2011 #59 Skrevet 2. november 2011 Det hørtes helt fantastisk ut! Kan jeg spørre hva dere betalte for herligheten? Det som koster er flybill, det kom på 11.000 med Thai Air (du kan finne billige alternativer, men da er det flere mellomlandinger, se på kilroy, der får du opp en del alternativer) Hotell/Villa får du masse for pengene, skal du ha luksus (egen villa, bra hotell etc) så ligger det på ca 1000 kr natten. Kommer også ann på når på året dere reiser, hvor lenge dere skal bli på hvert sted (ofte har de kampanjer på antall netter), samt hvor på øya dere ønsker å reise til. Send meg PM hvis du vil ha tips der vi bodde Håper du uansett får en nydelig drømmereise
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #60 Skrevet 2. november 2011 vi var i kroatia! måtte velge "økonomiutgaven" av bryllupsreise, dro tre dager etter vielsen. Kjempefint der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå