Aviale Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny telefon snart, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Liker Sony Ericsson, så har funnet 5 stk som jeg liker veldig godt: her Så, hvilken syns dere virker best? En viktig ting er forresten at mobilen skal koste under 3000 kr, vet ikke om alle disse er det. Ellers er det en fordel med bra kamera, og jeg syns også design er viktig. Telefonen bør også være god å taste på, men det er vel alle disse? For øyeblikket heller jeg litt om Xperia Ray eller Neo, men har ikke sett de på ordentlig enda da
Fanta Exotic Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg har Xperia Arc og har hatt den siden April og er kjempefornøyd!! Har mista den i bakken hundre ganger også, og den fungerer like utmerket
Aviale Skrevet 30. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2011 Takk for svar folkens Var i butikken for å se på de, er nesten 100% sikker på Ray nå. De er jo nesten helt klin like, bare størrelsen og noen detaljer som er forskjellig. Likte veldig godt størrelsen på Ray så det blir nok den Casall: Nå spurte jeg jo hvilken av dem, om du mener de alle er dårlige kan du like så godt la være å svare. Jeg synes SE er bra og ville uansett ta en av disse, uansett hva noen andre sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå