Gå til innhold

Diamant knotter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på evig jakt etter diamant knotter. Har sett de overalt i nettbutikker tidligere, men nå når jeg først skal ha ser det ikke ut til at de finnes lenger! :kjefte:

Jeg leter etter vanlig blanke RUNDE "diamant" knotter. Litt vanskelig å forklare og har ikke helt satt meg inn i hvordan jeg laster opp bilder her, men håper noen der ute skjønner hva jeg mener. Vet Lisbeth Dahl hadde noen, men finner de selvfølgelig ikke igjen. :sukk:

Uansett, er det noen der som vet hvor jeg kan få tak i disse? Gjerne en nettbutikk, da jeg bor litt langt fra all siviliasjon :sukk: Det må også være litt str på de, og trenger forsåvidt ganske mange da de skal brukes på kjøkkeninnredningen. :jepp:

Endret av Faith
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener som håndtak på skuffer og skap?

Isåfall så har de dette på kremmerhuset.

Skrevet

Sjarm har mange fine.

Skrevet

Aha, Tusen takk! :)

Da skal jeg sjekke det ut, vet ikke om jeg tør å begi meg ut på ebay, ikke helt sikker på hvordan det fungerer :D

Skrevet

Jeg har handlet på denne amerikanske nettbutikken. Mye fint her!

Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg syns å huske at jeg har sett det på Åhlens også :)

Skrevet

Aha, Tusen takk! :)

Da skal jeg sjekke det ut, vet ikke om jeg tør å begi meg ut på ebay, ikke helt sikker på hvordan det fungerer :D

Ebay er ikke skummelt så lenge man er nøye på hvem man kjøper av. Pass på at det er en selger som har solgt mye og som har nesten bare positive tilbakemeldinger (99,5% eller høyere), gjerne en "top rated seller". Da er det trygt :) Hvis du gidder, gå gjerne gjennom tilbakemeldingene og se hva kundene har å utsette på selgeren...

Skrevet

Jeg har handlet på denne amerikanske nettbutikken. Mye fint her!

Hvor mye er det i frakt fra denne siden? Så ikke at det sto noen plass :)

Kjempe mye fint der ja! :jepp:

Skrevet

Ebay er ikke skummelt så lenge man er nøye på hvem man kjøper av. Pass på at det er en selger som har solgt mye og som har nesten bare positive tilbakemeldinger (99,5% eller høyere), gjerne en "top rated seller". Da er det trygt :) Hvis du gidder, gå gjerne gjennom tilbakemeldingene og se hva kundene har å utsette på selgeren...

Tusen takk for tips! :)

Fant mange fine og ikke minst billige der, så får prøve å bestille når jeg har sjekket litt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...