Gå til innhold

Analsex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest avslappet_kar

Hei,

Jeg og min kjæreste prøvde forleden analsex for første gang. Etter litt diskusjoner frem og tilbake valgte vi og prøve. Men det var ikke veldig godt likt hos henne, men det var absolutt greit, selv om det gjorde vondt. Vi har vært sammen i nesten ett år og har egentlig ett trygt og åpent sexliv. Hva syntes dere om analsex? Noe som bør gjøres fra guttens side for at det bør bli bedre for henne osv.... Lurer endel på dette....

Hilsen Undrende Mann :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her finnes en drøss med tråder om analsex. Søk på "anal" og du er at her er masse meninger om både analsex og om de som har analsex, ikke minst og om de som ikke har det...

Ingenting trigger vel mer følelser enn akkurat dette. Noen liker det - andre ikke.

Selv kunne jeg ikke tenke meg å prøve en gang - uten at jeg føler meg trangsynt og lite åpen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle jenter vil kicke på analsex hvis det blir gjort på riktig måte.

Har vært sammen med flere som har sverget på at de aldri vil ha analsex, men de har lært seg å sette stor pris på det.

Det viktigeste er at hun vil det og at hun stoler på deg, fordi hun må slappe helt av slik at musklene ikke trekker seg sammen.

Bruk lang tid og gå saaaakte frem.

Begynn med fingre under samleie og gjør det i en tid(over en uke), også kanskje bruk analplugg en periode....husk mye glidekrem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle jenter vil kicke på analsex hvis det blir gjort på riktig måte.

Nei, her tar du definitivt feil. Dette er like individuelt som andre varianter av sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her tar du definitivt feil. Dette er like individuelt som andre varianter av sex.

nei, jeg tror alle ville likt det, da alle har erogene soner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi? Har alle det? Hvordan kan det da ha seg at noen tenner avsindig på å bli sugd på tærne f.eks, mens andre hater det? Har da den som hater å bli sugd på tærne, bare ikke oppdaget at h*n har en erogen sone der?

Jeg synes ikke du skal tro på alt du leser eller hører om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva man tenner på kan ikke forklares fysisk men psykisk..

så mennesker har i virkligheten bar en erogen sone

Hjernen, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som liker munnsex, selv om klitoris er en erogen sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi? Har alle det? Hvordan kan det da ha seg at noen tenner avsindig på å bli sugd på tærne f.eks, mens andre hater det? Har da den som hater å bli sugd på tærne, bare ikke oppdaget at h*n har en erogen sone der?

Jeg synes ikke du skal tro på alt du leser eller hører om sex.

Alle har ikke erogene soner på tærne. Men alle har det i endetarmen(også gutter)

Jeg setter saken litt på spissen her, men jeg mener at hvis man ikke liker analsex, så kommer det av pyksisk årsaker, så der er vi jo enige.

Men alle kan like det hvis alle forutsetninger er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle faktisk ønske du hadde rett, men det har du ikke. Jeg har vært åpen maaange ganger, forsøkt med tre forskjellige elskere, brukt glidekrem, tid, gledet meg. Men det var ikke godt, rett og slett. Jeg finner ingen erogene soner der, om jeg leter for meg selv eller sammen med andre. Slutt å være så innmari bombastisk, det er holdninger som dine som gjør at mange jenter føler press til analsex. Forøvrig har gutter flere erogene soner i endetarmer enn jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i alle her, jeg bare setter saken på spissen for å få igang en diskusjon.

Men det finnes sexologer som mener at alle har forutsetningene til stede for å like analsex, også gutter.

Gutter har som du sier flere erogene soner enn jenter i endetarmen, og derfor større forutsetninger for å like analsex enn jenter.

Men grunnen til at de ikke gjør det, er jo at ingen vil prøve det?

Kanskje vi skulle prøvd med en dildo?

Behøver jo ikke være homo for d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvorfor er menn så gira på analsex?

Skal noen i ræva på meg så skal jeg pule ham først.

Hvorfor skal rasshølet deres være så forbannet hellig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AMEN!!! :enig_animasjon:

Jeg har til gode å møte en mann som ikke er fokusert på dette - men også til gode å møte en jente som faktisk får nytelse av det på linje med sex på "den vanlige" måten..... Dessuten er klitoris DEN erogene sona... Fokuser litt der gutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

synes d sier sitt om menn som pusher på d her m analsex.

Hadde d vært min kjæreste så hadde jeg hivd d på dør.

Fyrer som ikke respekterer grensene jeg setter; gidder jeg ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at jenta stikker et par fingre i rumpa når vi har sex, gutter vil like det like godt som jenter..

Hvis man bare ikke er så trangsynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å møte en mann som ikke er fokusert på dette - men også til gode å møte en jente som faktisk får nytelse av det på linje med sex på "den vanlige" måten..... Dessuten er klitoris DEN erogene sona... Fokuser litt der gutter...

hmmm......da må du ha en meget uvanlig venninnekrets

De fleste venninnen mine kicker på analsex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i!!

Grenser skal man respekter, men under et forhold kan begges grenser påvirkes av partnens, uten at dette bør være negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det kanskje jeg som har en rar vennekrets, siden jeg har venninner som liker analsex bedre enn vanlig sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...