AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Var litt "uforsiktig" for en kort tid tilbake, jeg går ikke på prevensjon, men vi prøver heller ikke. Jeg har ikke full oversikt over mens, den kommer når den kommer, jeg tenker igrunn ikke så mye på slikt! Den var så annerledes da den kom nå før helga, helt minimalt, og den startet ikke helt. Har lest om festeblødninger og slik, og leste enda mer nå, fant ut at "alt" stemte. Men nå kom mensen for fullt, den var bare litt tregere enn vanlig. Det var jo ikke helt planen å bli gravid, men kjenner jeg er skuffet! Samboeren min mener vi ikke skal gå inn for det riktig enda, men han blir ikke lei seg hvis det skjer heller (hans ord). Sukk.. noe har startet inni meg nå, ja!
nummer 2 Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Det er vel sånn ca hvordan vi ble prøvere. Sånn sett bort fra at sambo hadde ventet på at jeg skulle bli klar, så når jeg sa fikk negativ test- ble jeg akutt klar og vi kjører på
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Mensen har forresten ikke kommet på vanlig måte likevel, det var bare friskt blod på én dotur. Etter det var det ingenting, nå var det bare bittelitt størknet blod (sånn det blir helt på slutten). Usikker på hva som skjer, jeg! Tar liksom ikke sjansen på å håpe.. Når kan jeg teste? Vet som sagt ikke helt når jeg skulle hatt mensen, men er kanskje i disse tider. Åtte dager siden samleie, og fire/fem dager siden småblødninger startet. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå