AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Den gutten man har datet en periode, er ikke bare en date.... man har blitt kjærester! Man har begynt å være med hverandre oftere, man har sex oftere, man ser flere av sidene til hverandre (ikke bare de positive) og man begynner å bli mer komfortable med hverandre. Det er ikke lenger "farlig" å se hverandre uten klær! Vi har falt for hverandre! Dette har da skjedd meg. Jeg sitter nå her denne søndagen med en nervøs og glad/berusende følelse i meg! Han har nettopp vært hos meg hele helgen. Vi har dusjet sammen, hatt sex utallige ganger, sett film, drukket vin... u name it Vi har snakkes om "oss" og at vi er et par. Vi prater om fremtiden sammen (uten å overdrive) og vi er i forelskelses rus. Dette er så skummelt! FORDI: - De siste årene var han hjertekjærende forelsket i en "bimbo" jente (silikon, hair extentions ol) over lang tid. De var sammen i perioder, mens andre perioder gav hun faen i han.. slik at han aldri fikk henne 100%. (Dette gjør at jeg er redd for å begi meg 100% til han, da menn ofte liker å jakte... ha om han går lei? ) - Og generelt kan ting dabbe av når man blir for komfortable med hverandre. Man forelsket seg jo først i den "uoppnålige" jenta (jeg først var) som ikke alltid kunne være med han, som ikke hadde sex med han før det var gått lang tid. Arh.. Vet ikke hva jeg vil med dette her! Vil kanskje bare høre noen trøstende ord? Hva bør jeg gjøre? Han spurte meg nettopp om jeg ville ta en kaffe med han i morgen. Jeg har jo vært med han hele helgen og nesten hver dag i to uker. Jeg bør vel holde litt igjen eller? Han er en tidligere player, som kanskje er vandt med å få det litt som han vil. Han begynner å få tak rundt meg.. og jeg synes det er skummelt! I førsten gikk vi sakte fremover, men nå har det plutselig sagt "PANG!" og vi er med hverandre nesten hver dag. Vi har bare kjent hverandre i 3 mnd. Noen trøstende ord? Noen tips?
Steinar40 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Tja, kjærligheten er i beste fall et sjansespill. Og det er bare tiden som kan vise hva som kommer til å skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå