Meaty Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg irriterer meg ofte over tåpelige reklamefilmer, og det er nok en del tråder her inne om slikt. Men nå har det kommet to filmer fra samme firma, som jeg synes er så ufyselige at jeg ikke takler det. Talkmore! Den ene reklamen viser en jente som nesten ikke har munn, hun må gå til spesialist for å lære å snakke. Hun har visstnok sendt så mange tekstmeldinger at hun har glemt hvordan man snakker. Den andre er en mann med en stor munn, jeg er usikker på hva poenget er her, men ekkelt er det, uansett! Ekle skapninger, det burde ikke vært lov å vise sånt! Jajaja, jeg vet noen hevder at all form for oppmerksomhet er god PR. Er det i det hele tatt noen som synes disse reklamene er positive på noe som helst vis? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Poenget med den store munnen er at han snakker, i telefon, MYYYYYYYYYYYYYYYYE hehe. Men ja, de er litt teite... 1
Lillemeg25 Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Har heller aldri skjønt poenget med de to reklamene. Synes de er ganske teite begge to. 1
Djungelvrål Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Syns den reklamen om en famile som er i skogen på tur hvor faren er gal og prøver å helle urin på moren og er slem mot barna er fæl, husker ikke hva den er for....
Neon lights Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Jeg liker dem, kreative reklamer. Kan ikke se hva som er problemet.
Gjest Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Syns de er bra jeg. Alle som har lest Super Sad True Love Story vil nok glise godt med tanke på jenta som har tasta så mye at hun har slutta å snakke. Liiitt enig ang. han med stor munn og diiigre ører, men syns fremdeles kreative reklamer er KONGE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå