Gå til innhold

Fint og billig undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ta meg råd til å kjøpe et fint undertøyssett, men har ikke så mye å rutte med siden jeg er student. Vil gjerne ha noe som faller i smak hos kjæresten, syns vi har kommet for mye inn i "rutiner" nå som vi er opptatt med skole og jobb begge to... Ser for meg et helt sett, enten med en slags nattkjolesak eller med korsett. Noen som har tips? Vil helst at det skal komme på under 500 kr og vil helst ikke bestille fra nettet (må nesten prøve det på først). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å ha mye fint, forholdsvis billig undertøy på Lindex, fra merket Ella M. Noen ganger finnes det også nattkjoler/bustiers/korsetter i disse settene, men ikke alltid.. Når jeg leter etter noe fint som ikke koster alt for mye så pleier jeg å gå dit og se først.

Skrevet

Ta deg en tur på Change, der handler jeg alt mitt undertøy. De har bra utvalg i størrelser, men samtidig er de ganske billige i forhold til andre undertøysbutikker.

Skrevet

Kjøpte meg ett søtt sett på cubus igår. Det var i fargen offhvite, kort nattkjole, gjennomsiktig med en liten matchende string til.

Forran på nattkjolen som gikk til lårene var det ett englemotiv som var veldig dust. Samme motiv forran på trusen.

Nattkjolen/eller babydoll om du vil kostet 199.- og trusen kostet 69.- itilegg er det nå 25 % på alt undertøy på cubus.

Hadde også endel fine korsett der om du liker dette.

Mannen ble ihvertfall veldig glad da jeg troppet opp i stuen i det nye settet etter dusjen igår kveld. Litt annerledes og sånn litt søtt, men absolutt en slager.

Lykke til, er mye fint å finne om du leter litt på kjedebutikker.Disse var forresten litt store i størrelsen. Jeg er ca 80 c/d rundt bryste og måtte ha M, da det ikke er noe fyll til puppene bare tynt blondestoff. I trusen har jeg S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...