AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Når man har fått en event invitasjon på facebook nå, så står det bare til høyre, under den tickeren. F.eks 3 events and 1 invite. Det er jo da tydeligvis liste over eventene som er innen forholdsvis kort tid. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får sett hva den ene invitasjonen er. Når jeg trykker på det kommer det jo bare opp en kronologisk liste med events. Og gidder ikke scrolle gjennom alt for å finne ut om den invitasjonen f.eks har blitt lagt under november f.eks! (Vet at man får en notification når man får invitasjon, men de forsvinner jo nedover etterhvert de også, og ikke alltid man har tid å svare med en gang og da er det kjekt om invitasjonene samler seg opp et sted som er lett å finne igjen! Tåpelig opplegg. Noen som vet hva som skjer?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Ganske surrete ja, og hvor har det blitt av bursdager? Har de forsvunnet helt nå som den irriterende tickeren har kommet i høyrekanten? Har søkt masse på nettet i håp om å finne ut hvordan man kan fjerne tickern og finne igjen bursdager, men jeg finner bare en masse spørsmål fra andre som lurer på det samme. De fleste er like misfornøyd som meg med den nye layouten virker det som.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 De som har bursdag i dag, står iallefall under tickeren og generell bursdagsliste finner du ved å trykke på "events" i menyen til venstre...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 De som har bursdag i dag, står iallefall under tickeren og generell bursdagsliste finner du ved å trykke på "events" i menyen til venstre... Ok da, jeg har vel bare ikke hatt noen venner med bursdag siden tickeren kom... har dog sett noen få gratulasjoner, men kanskje det har vært en bug der som de har fikset? Vet om en som har bursdag i morgen, så da vil det raskt vise seg om det er løst
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Ja, kan jo være at det har vært litt tull i overgangen. Håper det med invitasjonene også bare er noe midlertidig tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå