HoneyG Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Hei! Jeg ønsker meg en tørr shampoo som faktisk fungerer og helst lukter godt. Har ikke prøvd noen untatt Got 2 be schwarzkopf rockin it. Den var ikke verdt 80 kr.. den fungerte bare en gang:P så.. noen som vet om en god en?
Fanteria Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg bruker Batiste dry shampoo. Koster rundt det samme på Vita eller Boots apotek. syns lukten er ok, ikke mye parfyme og at den gjør jobben Men igjen, jeg har ikke prøvd andre merker.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Signerer Batiste. De eneste jeg har prøvd fordi jeg ikke har hatt behov for å prøve noe annet.
Lykkelitenen Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Liker godt Bjørn Axen sin, synes den er mye drøyere enn Batiste sin og gir bedre effekt med mindre pulver (noe som også betyr mindre fare for gråskjær for oss med brunt hår). Mer volum får jeg også av den. Batiste sin blir tom på 3-4 uker her hos meg, bjørn axen sin har jeg hatt nå siden en gang i vår
pandabear Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Liker Bastiste sin veldig godt! Ellers har Tigi en.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Hva bruker dere tørrshampo til? Hvor ofte brukes dette i forhold til vanlig hårvask?
Gjest _Hufsa_ Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Batiste! Den finnes i tillegg i flere varianter: for brunetter, med forskjellige dufter, med ekstra volum, glow look osv
Gjest Tigress Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Eg synest Batiste luktar gammal kjerring. Eg kan tilrå Boots sin (heiter Boots Expert eller noko slikt), billig og bra, og så trur eg det er Proffs, ein knallrosa ein, kjøpte på HM - billig og gjer også volum i tillegg til at håret ikkje ser feitt ut.
pandabear Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Eg synest Batiste luktar gammal kjerring. Eg kan tilrå Boots sin (heiter Boots Expert eller noko slikt), billig og bra, og så trur eg det er Proffs, ein knallrosa ein, kjøpte på HM - billig og gjer også volum i tillegg til at håret ikkje ser feitt ut. Jeg syns den fra proffs er utrolig dårlig!
HoneyG Skrevet 25. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2011 Hva bruker dere tørrshampo til? Hvor ofte brukes dette i forhold til vanlig hårvask? Du kan bruke tørrshampo når du har litt fettete hår så skal det forhåpentligvis gjøre slik at det føles nyvasket, ihvertfall mindre oljete. Vet ikke hvor ofte du skal bruke det, men sikkert når du vil selv? Av og til kan jeg få fettete hår samme dag eller dagen etter jeg har vasket det, og da er det fint med en tørrshampo
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Du kan bruke tørrshampo når du har litt fettete hår så skal det forhåpentligvis gjøre slik at det føles nyvasket, ihvertfall mindre oljete. Vet ikke hvor ofte du skal bruke det, men sikkert når du vil selv? Av og til kan jeg få fettete hår samme dag eller dagen etter jeg har vasket det, og da er det fint med en tørrshampo Samme dag har jeg aldri opplevd men dagen etter ja. Jeg vasker håret annen hver dag. Selv har jeg brukt talkum for å tørke ut fettet, men opplever at det blir litt flatt av det. Derfor jeg spør
pandabear Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Samme dag har jeg aldri opplevd men dagen etter ja. Jeg vasker håret annen hver dag. Selv har jeg brukt talkum for å tørke ut fettet, men opplever at det blir litt flatt av det. Derfor jeg spør Ja, da er tørrshampo en fin løsning istede for talkumet Jeg bruker det ikke så ofte, men hvis jeg har dårlig tid og føler meg ufresh på håret, er det ett fint alternativ
angel1881 Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Ja, da er tørrshampo en fin løsning istede for talkumet Jeg bruker det ikke så ofte, men hvis jeg har dårlig tid og føler meg ufresh på håret, er det ett fint alternativ Kisby :-) fås kjøpt på Vita. Brukt den i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå