AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg har skal gå i gang med prosjektet "strikke selv"! :D Vil gjerne stikke noe ala den her: http://www.drill1.no/index.php?nr=90&case=4&id=726&idkategori=119 Er det noen som har en oppskrift på noe lignende? Jeg er ikke den mest habile strikker, så oppskiften skal helst ikke være så alt for komplisert!
Brunhilde Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg prøvde å søke på "baggy lue oppskrift", og fant bl.a. denne. Kan du bruke den?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg prøvde å søke på "baggy lue oppskrift", og fant bl.a. denne. Kan du bruke den? Jaa. Takk! Den var fin:) "Bruk garn som har str.f. ca.14 m = 10 cm." Hvilken tykkelse på garn skal jeg ha? Forstod ikke det der helt.
Brunhilde Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Jaa. Takk! Den var fin:) "Bruk garn som har str.f. ca.14 m = 10 cm." Hvilken tykkelse på garn skal jeg ha? Forstod ikke det der helt. Det pleier å stå bak på banderolen (det båndet rundt garrnøstet), ellers kan du alltid høre i garnbutikken. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Det pleier å stå bak på banderolen (det båndet rundt garrnøstet), ellers kan du alltid høre i garnbutikken. Lykke til! Takk takk!
IsaCathrine Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Har du kommet igang med strikkinga? Fler spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Har du kommet igang med strikkinga? Fler spørsmål? Hei! La ikke merke til innlegget ditt før nå. Nå har jeg kjøpt inn garn og pinner (wuhu), og JA, jeg har flere spørsmål.. Allerede.. Så først nå at oppskriften er til barn.. Hvor mange masker skal jeg legge opp for at den skal passe en voksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå