Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 I denne tråden vil jeg høre hva dere har klart, IKKE hva dere hadde tenkt til men ikke fikk til, orket etc. Så, fortell hva dere har fått til
Gjest Applecore Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg har begynt på skolen og greier faktisk å henge med!
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg har begynt på skolen og greier faktisk å henge med! strålende!! supert
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 (endret) la oss tenke postivit og nevne ting vi får til, ikke ting vi vil klare, men ikke klarer.. ingenting er for lite jeg personlig er såre stolt for at jeg klarte å ta en liten tur ut idag.. for ikke å snakke om at jeg faktisk var på cafe i går. store saker for meg Endret 25. september 2011 av Kråkesaks 3
seleneluna Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 les hva tråden handler om en gang til hva HAR du mestret? Jeg la merke til det nå, beklager. Jeg får oppdatere i kveld og skryte på meg hvor flink jeg har vært som har klart å mestre dagen, til tross for meget dårlige forutsetninger
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Jeg har klart å komme igang med studiene mine, tiltross for lærevanskene jeg har! jaaaaaaaa! jeg går på høyskole og kan fortsatt ikke tro det, 2
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Jeg har klart å komme igang med studiene mine, tiltross for lærevanskene jeg har! jaaaaaaaa! jeg går på høyskole og kan fortsatt ikke tro det, jøje meg, så bra!! jeg aner ikke hvem du er, men kjente at jeg ble stolt!
Gjest Setareh Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Jeg satset på allmennpåbygg, fikk gode karakterer og er på drømmestudien min nå jeg er så glad! Jeg klarte det!
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Jeg la merke til det nå, beklager. Jeg får oppdatere i kveld og skryte på meg hvor flink jeg har vært som har klart å mestre dagen, til tross for meget dårlige forutsetninger du trenger ikke mestre dagen, men kanskje èn ting? jeg skal heie på deg jeg! 1
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Jeg satset på allmennpåbygg, fikk gode karakterer og er på drømmestudien min nå jeg er så glad! Jeg klarte det!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 jeg rydda hele huset!:D det lukter godt og jeg er så stolt! hehe men føler at jeg er sliten nå, skal snart spise få litt energi og lese til teoriprøven:)
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 jeg rydda hele huset!:D det lukter godt og jeg er så stolt! hehe men føler at jeg er sliten nå, skal snart spise få litt energi og lese til teoriprøven:) hehe, bra
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2011 #14 Skrevet 25. september 2011 Jeg har klart å komme igang med studiene mine, tiltross for lærevanskene jeg har! jaaaaaaaa! jeg går på høyskole og kan fortsatt ikke tro det, All ære til deg!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #15 Skrevet 25. september 2011 All ære til deg! Tusen takk! kan virkelig ikke tro at jeg går på høyskole.. jeg har slitet i mange år. Blir så redd noen ganger at jeg mister plassen på høyskolen fordi det var så vanskelig for meg å komme inn, hehe. Men jeg skal bevise alle at tiltross for lærevanskene mine, skal jeg komme med flotte karakterer, og også ta master grad! fordi dette klarer jeg:))
Ametrin Skrevet 25. september 2011 #16 Skrevet 25. september 2011 Jeg satset på allmennpåbygg, fikk gode karakterer og er på drømmestudien min nå jeg er så glad! Jeg klarte det! Så flink du er, gratulerer! Stå på videre, dette klarer du
Ametrin Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 Jeg har to ting jeg har fått til, de siste årene, og som jeg er fornøyd med; Jeg kastet meg ut i det og sluttet jobben min for 1 år siden og begynte å studere som 25-åring. I tillegg bestemte meg for å gjøre noe med vekten for snart 2 måneder siden. Det ble ikke bare tomme ord, og har siden da endret kosthold og gått ned snart 8 kg.
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #18 Skrevet 25. september 2011 Jeg har to ting jeg har fått til, de siste årene, og som jeg er fornøyd med; Jeg kastet meg ut i det og sluttet jobben min for 1 år siden og begynte å studere som 25-åring. I tillegg bestemte meg for å gjøre noe med vekten for snart 2 måneder siden. Det ble ikke bare tomme ord, og har siden da endret kosthold og gått ned snart 8 kg. kjempeflink
Kråkesaks Skrevet 25. september 2011 #19 Skrevet 25. september 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator.
Ibanez Skrevet 25. september 2011 #20 Skrevet 25. september 2011 Har begynt på skole og henger med så langt jeg også Jeg klarte å dra på resturant til tross av angsten min denne uken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå