Gå til innhold

MESTRINGSTRÅD

Fremhevede innlegg

Skrevet

I denne tråden vil jeg høre hva dere har klart, IKKE hva dere hadde tenkt til men ikke fikk til, orket etc.

Så, fortell hva dere har fått til :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

Jeg har begynt på skolen og greier faktisk å henge med! :)

Skrevet

Jeg har begynt på skolen og greier faktisk å henge med! :)

strålende!! supert :)

Skrevet (endret)

la oss tenke postivit og nevne ting vi får til, ikke ting vi vil klare, men ikke klarer..

ingenting er for lite :) jeg personlig er såre stolt for at jeg klarte å ta en liten tur ut idag.. for ikke å snakke om at jeg faktisk var på cafe i går. store saker for meg :):rodmer:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 3
Skrevet

les hva tråden handler om en gang til :) hva HAR du mestret?

Jeg la merke til det nå, beklager. Jeg får oppdatere i kveld og skryte på meg hvor flink jeg har vært som har klart å mestre dagen, til tross for meget dårlige forutsetninger ;)

Skrevet

Jeg har klart å komme igang med studiene mine, tiltross for lærevanskene jeg har! jaaaaaaaa! jeg går på høyskole og kan fortsatt ikke tro det, :goodbye:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har klart å komme igang med studiene mine, tiltross for lærevanskene jeg har! jaaaaaaaa! jeg går på høyskole og kan fortsatt ikke tro det, :goodbye:

:blomst: jøje meg, så bra!! :)

jeg aner ikke hvem du er, men kjente at jeg ble stolt! :kose:

Skrevet

Jeg satset på allmennpåbygg, fikk gode karakterer og er på drømmestudien min nå :rodmer: jeg er så glad! Jeg klarte det!

Skrevet

Jeg la merke til det nå, beklager. Jeg får oppdatere i kveld og skryte på meg hvor flink jeg har vært som har klart å mestre dagen, til tross for meget dårlige forutsetninger ;)

du trenger ikke mestre dagen, men kanskje èn ting? :)

jeg skal heie på deg jeg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg satset på allmennpåbygg, fikk gode karakterer og er på drømmestudien min nå :rodmer: jeg er så glad! Jeg klarte det!

:klemmer:

Skrevet

jeg rydda hele huset!:D det lukter godt og jeg er så stolt! hehe men føler at jeg er sliten nå, skal snart spise få litt energi og lese til teoriprøven:)

Skrevet

jeg rydda hele huset!:D det lukter godt og jeg er så stolt! hehe men føler at jeg er sliten nå, skal snart spise få litt energi og lese til teoriprøven:)

hehe, bra :)

Gjest Blondie65
Skrevet

All ære til deg! :)

Skrevet

All ære til deg! :)

Tusen takk! kan virkelig ikke tro at jeg går på høyskole.. jeg har slitet i mange år. Blir så redd noen ganger at jeg mister plassen på høyskolen fordi det var så vanskelig for meg å komme inn, hehe. Men jeg skal bevise alle at tiltross for lærevanskene mine, skal jeg komme med flotte karakterer, og også ta master grad! fordi dette klarer jeg:))

Skrevet

Så flink du er, gratulerer! Stå på videre, dette klarer du :klemmer:

Skrevet

Jeg har to ting jeg har fått til, de siste årene, og som jeg er fornøyd med; Jeg kastet meg ut i det og sluttet jobben min for 1 år siden og begynte å studere som 25-åring. I tillegg bestemte meg for å gjøre noe med vekten for snart 2 måneder siden. Det ble ikke bare tomme ord, og har siden da endret kosthold og gått ned snart 8 kg.

:danser:

Skrevet

Jeg har to ting jeg har fått til, de siste årene, og som jeg er fornøyd med; Jeg kastet meg ut i det og sluttet jobben min for 1 år siden og begynte å studere som 25-åring. I tillegg bestemte meg for å gjøre noe med vekten for snart 2 måneder siden. Det ble ikke bare tomme ord, og har siden da endret kosthold og gått ned snart 8 kg.

:danser:

kjempeflink :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Har begynt på skole og henger med så langt jeg også :)

Jeg klarte å dra på resturant til tross av angsten min denne uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...