jokolademuffins Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 (endret) Vi er to studenter som gifter oss i begynnelsen av juli. Foreldrene våre hjelper oss med det økonomiske til bryllupet, ellers hadde det vel ikke blitt noe særlg til feiring Også tenkte vi at vi må på en liten bryllupsreise. Vi tenkte å ønske oss penger til dette til bryllupet, og "legge ut for det selv" fra sparekontoene på forhånd. Men ettrsom vi er studenter er det begrenset hva vi har på disse sparekontoene. Men vi har fremdeles lyst på en alright bryllupsreise som ikke går til f.eks sunny beach... Våre "krav" er: - at det skal MEST SANNSYNLIG er fint vær - Både slappe av på stranda og litt spennende utflukter - Grei nok standar på hotellet av man kan være inne en dag - Ikke over 4-5 timers flytur da vi kun kan ta ei uke Noen forslag? Endret 25. september 2011 av jokolademuffins
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Ingen steder i verden kan garanere fint vær.
jokolademuffins Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg vet det. Det jeg mente var at det helst ikke bør være regntid eller noe lignende. Men det annok jeg de fleste skjønte... My bad!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg vet det. Det jeg mente var at det helst ikke bør være regntid eller noe lignende. Men det annok jeg de fleste skjønte... My bad! Ojsann.. Så nedlatene du plutselig ble. 1
jokolademuffins Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2011 Ojsann.. Så nedlatene du plutselig ble. Nå var det strengt talt du som begynte med å kommentere på en ikke veldig konstruktiv måte at første punktet, om garantert fintvær, var en dårlig formulerng. Og så får jeg ikke lov til å litt sarkastisk svare deg uten at jeg er den som er nedlatende? Så du synes ikke at å impilisere at noen ikke kan nok om moder jord til å skjønne at det ikke kan garanteres for fint vær noen steder, er nedlatende? 7
fullmånebrud Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Hva med en liten gresk øy? Fly til Aten og ta båt derfra? Både romantisk, spennende utflukter, nesten garantert fint vær og deilige strenger
bobbi Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Hellas har jo mange fine øyer, ellr feks Malta....Spania, Algarve kysten i Portugal er nydelig... Alle disse stedene kan man finne billige turer til og fine hoteller til ok pris hvis man bruker litt tid og leter litt på de forskjellige reise selskapenes og reise operatørers nettsider Prøv feks denne ,og for å sjekke kvaliteten på aktuelle hoteller kan det lønne seg å sjekke her , her er det reisendes egne anmeldelser og bilder av forskjellige hotell og steder, og masse reisetips Lykke til 1
jokolademuffins Skrevet 25. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2011 Hva med en liten gresk øy? Fly til Aten og ta båt derfra? Både romantisk, spennende utflukter, nesten garantert fint vær og deilige strenger Det hørtes veldig bra ut! Du har ikke tilfeldigvis tips til øy også?
fullmånebrud Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Det hørtes veldig bra ut! Du har ikke tilfeldigvis tips til øy også? Å anbefale en øy er vanskelig synes jeg. Jeg liker mange av de greske øyene, men de er ganske så forskjellige Det kommer litt an på hva dere har lyst til å oppleve. Hvis du sjekker litt rundt så finner du mange bilder, hvilke utflukter dere kan delta på og masse tips om gode hoteller. Hellasforum har en del informasjon det samme har hellas.no
Gjest Doh Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Santorini? Vet om noen som var på bryllupsreise der, og har vært der på ferie selv. Å se på solnedgangen fra klippekanten er jo kjemperomantisk Ellers kan jeg anbefale Naxos og Kefalonia
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Rhodos Azorene Tenerife Venezia Kreta Kroatia
jokolademuffins Skrevet 26. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2011 Hvilken flyplass reiser dere fra? Gardermoen
Fru.Vigeland Skrevet 26. september 2011 #16 Skrevet 26. september 2011 Vil også fporeslå Santotini. Virker veldig romantisk og ikke så slt for dyrt
Thinkerbelle Skrevet 27. september 2011 #17 Skrevet 27. september 2011 Italia:) her får du det beste av alt, for det meste fint vær og masse flotte muligheter for utflukter om du ønsker:) Ellers er jo Egypt mer eller mindre 100% solsikkert, selv om man aldri vet så klart:) mange fine og nye hoteller iallefall.
Waterlilli Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Vi drar til Egypt i slutten av oktober, er jo relativt solsikkert, og mange nye og freshe hoteller til en bra penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå