AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Dere single, synes dere selv at dere er pene? På en skala fra 1-10, hvor vil dere plassere dere selv? Jeg vil si jeg er en 8'er
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg er nok ikke så veldig pen. Har vært singel stort sett hele livet.. Kanskje en 2-3`eer.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hvordan måler dere om dere er pene eller ikke egentlig? Jeg tenker at dersom man ikke er attraktiv hos det motsatte kjønn, er man ikke pen. Uavhengig av hva som møter en i speilet.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg vil si jeg er 8. Både etter hva jeg ser i speilet/bilder, og kommentarer fra både jenter og gutter
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes selv jeg er 5. Men jeg har selvtillit, et bredt smil og utstråling, så det veier nok opp litt 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Jeg har funnet ut at 8 er det nye gjennomsnittet. Dvs, dere som er 8-ere bør peile dere ned til 5-6. Hvordan jeg selv ser ut tar jeg ikke stilling til. Vil ikke overhete egoet mitt, eller undervurdere utseendet mitt.
smalls Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Med sminke og stylet vil jeg gi meg selv en svak 9er, men uten styling vil jeg gi meg selv en 4-5 tror jeg :gjeiper:
Knirke Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Hvis 8 er det nye gjennomsnittet så kan jeg ta det på meg å være en 9 1
Tingo Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Jeg har funnet ut at 8 er det nye gjennomsnittet. Og 40 er visstnok det nye 20! Fantastisk, jeg blir visst bare penere og penere. Hvor skal dette ende? 4
Gjest Setareh Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes jeg er en 8. Kroppen er også 9, er slank med former. Men rumpa mi er altfor stor, så jeg må slanke den litt.
Gjest Moulu Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Jeg synes jeg er en 8. Kroppen er også 9, er slank med former. Men rumpa mi er altfor stor, så jeg må slanke den litt. synes store rumper på kvinner er fantastisk flott! 1
Viljaa Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Hmm, på en dårlig dag: rundt 4-5, på en bedre dag sånn 6-7? Synes selv at jeg er sånn ok pen. Allminnelig pen, de er liksom ikke noe særlig spesielt med utseendet mitt. Men når håret har en bra dag og jeg feks har på klær som kler meg og sånn (hater å kjøpe/finne i klær, det er min største svakhet), da er jeg kanskje litt over? Haha, føler meg kjempeinnbilsk som skriver dette men jeg brukte årene fra helt siden jeg begynte på barneskolen og opp til rundt midten av vgs på å hate utseendet mitt sånn til de grader, at det er bare digg å endelig like seg selv litt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Det er helt umulig for meg å sete en karakter på mitt eget utseende. Jeg kan føle meg kjempe fin når jeg er pyntet og klar for fest. Jeg kan føle meg grusom når jeg våkner om mårningen. Jeg er over 30 og har alltid vært poppulær jente hos gutta og hørt av begge kjønn at jeg er veldig pen. Jeg merker at jeg har mer draget nå faktisk etter flere barn. Noen sier jeg blir penere og penere. Jeg tror jeg har et vinnende vesn og en personlighet som er lett å like og at tryggheten min lyser gjennom og da blir man automatisk mer attraktiv. Jeg føler meg selv sliten og ser at jeg har blitt eldre. Men så er det andre ting menn faller for med alderen heldigvis. Det er ikke utseende man skal leve med og når vi blir gamle er vi stortsett like alle sammen Jeg har aldri sett på meg selv som pen, men som en helt vanlig jente.
LoneWolf Skrevet 25. september 2011 #14 Skrevet 25. september 2011 Ligger vel på en rundt 5, så er helt normal, ikke noe spessielt... er vel derfor jeg ikke har så mange interesserte damer :gjeiper:
Gjest Applecore Skrevet 25. september 2011 #15 Skrevet 25. september 2011 Jeg blir sett på som attraktiv tror jeg (dvs, er ikke en klassisk skjønnhet, litt spesielle ansiktstrekk, har inntrykk av at noen synes det er veldig pent mens andre ikke synes det er så interessant; uansett er jeg slank og nokså høy og får mye oppmerksomhet), men tatt i betraktning at en 10'er liksom skal være blant de vakreste skapningene på kloden, så vil jeg si at jeg ikke er mer enn 6-7, kanskje 8 på en god dag der jeg har stylet meg etter alle kunstens regler :gjeiper:
Gjest Loveheartx Skrevet 25. september 2011 #16 Skrevet 25. september 2011 Jeg vil si at jeg ligger på 6-7 kanskje. Er mer søt enn pen tror jeg :happy:
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 Er ikke pen, er vel en 4er. mens får mye kommentarer på smilet mitt. Så når jeg smiler er jeg vel en 6er.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #18 Skrevet 25. september 2011 ps: dette uten sminke, sminker meg ikke
Kosemose Skrevet 25. september 2011 #19 Skrevet 25. september 2011 Tenker jeg ser helt normal ut, ikke oppsiktsvekkende pen eller stygg, også tror jeg at jeg har særtrekk som noen syns er veldig fint og andre syns er helt uinteressant. Er ikke så veldig jålete, men ser jo at jeg blir mye penere når jeg gjør litt ekstra ut av ting. Jeg tenker jeg er fra 4-6 etter dagsform og "tilbehør" og etter øyet som ser.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #20 Skrevet 25. september 2011 Legger også merke til at det er mange åttere her, ja... Så jeg vil ikke være enda en av de innbilske, og moderer meg til en syver. Men jeg synes sjarm kan gjøre utrolig utslag på hvor tiltrekkende et menneske er. En person med sjarm kan jo virke mye mer tiltrekkende enn en som er klassisk pen men "kald".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå