Gjest Gjest Skrevet 25. september 2011 #1 Del Skrevet 25. september 2011 Hei! Nå har jeg akkurat opplevd noe som jeg har opplevd et par ganger før. Jeg gikk på do og bæsjet (hvis jeg kan si det så rett frem), og da jeg skulle tørke meg var det friskt blod på papiret. Kun det første tørket. Og på resten så jeg ingenting. Det har skjedd et par ganger før. Og i sta var bæsjen litt hard (eller, ikke hard som i forstoppet, bare litt mer knudrete enn vanlig..!) - så jeg lurer på om det bare kunne være en liten rift pga selve avføringen? Eller om det kan være noe som kommer fra tarmen, evt magesår? Jeg er fra før litt engstelig av meg, så jeg prøver å begrense mine besøk til legen nå... Burde jeg bare ta dette opp når jeg skal til legen om to uker, eller er det noe som haster?? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 25. september 2011 #2 Del Skrevet 25. september 2011 Har du hemeroider så kan det være det. Men om du ikke er sikker så ville jeg fått det sjekket...kan være harmløst, kan være noe som må fikses pronto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Del Skrevet 25. september 2011 Friskt blod er som regel fra hemoroider eller rifter i endetarmen. Når blodet er friskt så tyder det på at det kommer fra helt nede i endetarmen og er sjelden farlig. Men man vet aldri. Så om det ikke slutter fort eller kommer igjen ofte så burde du ta en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå