Gå til innhold

Hvilket moteblad liker du best?  

1. 1. Hvilket moteblad liker du best?

• ELLE
      11
    • Cosmopolitan
      2
    • Henne
      1
    • [mag]
      0
    • KK
      5
    • nylon, dazed&confused
      0
    • DetNye
      12
    • Alt for damerne (dansk)
      0
    • Utenlandske Elle, cosmopolitan etc
      1
    • annet alternativ
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke motemagasiner leser dere? Selv sluker jeg omtrent alt jeg kommer over, men favorittene er ELLE, Nylon, og Cosmopolitan.Detnye leser jeg bare sporadisk (d.v.s hvis jeg finner et gammel nummer på ventekontoret til legen :wink: KK og Henne synes jeg blir litt "kjerring"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser stort sett alt av blader (tør ikke å tenke på hvor mye penger jeg faktisk bruker på dette), men mine favoritter når det gjelder mote er InStyle og Vogue. Av "jenteblader" (les: sladder, mote, sex) så holder jeg en knapp på Cosmo og Glamour. Elle er hverken fugl eller fisk, men den norske utgaven er faktisk helt ok, så jeg kjøper den også :)

Skrevet

Det nye..

Vel mote og mote.. jeg syns det er dritkjedelig å kikke på 70 sider med klær jeg aldri får råd til likevel. (elle f.eks*zzzzzzzzzz*)

Skrevet

Jeg får Elle i posten. Henne og KK leser jeg hos frisøren, men det hender jeg kjøper et av og til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ooops..glemte Instyle og Vouge, det er jo noen av de viktigste! :oops:

Synes forresten det er stor forskjell på britiske og amerikanske Instyle, det britiske er klart bedre.

Skrevet

Leste ikke at det var utenlandske Cosmopolitan før etter at jeg så resultatet...

Liker også Marie Claire. (Britiske utgave minner mye om Henne)

Skrevet
Leste ikke at det var utenlandske Cosmopolitan før etter at jeg så resultatet...

Liker også Marie Claire. (Britiske utgave minner mye om Henne)

Finnes det nosrk Cosmopolitan da? Det har jeg aldri sett, og jeg leser MASSE moteblader! Jeg tør heller ikke å tenke på hvor mye penger jeg faktisk bruker på det :oops:

Skrevet

Elsker blader, men bare utenlandske, fordi jeg nesten ikke synes det står noe i de noske/danske.

Favorittene er Elle og InStyle, men ellers går det meste ned. Synes ikke at Vouge er så bra, da...

Piglet

Gjest Anonymous
Skrevet

Cosmopolitan finnes i en masse forskjellige internasjonale utgaver, inkludert svensk,dog foreløpig ikke norsk.

Skrevet

Abbonnerer på Det Nye, men skal avslutte abbonementet mitt til nyttår pga prisen. For dyrt. Skal også slutte å kjøpe blader i kiosken.

Skrevet

Favoritter:

Elle (amerikansk + norsk)

InStyle (amerikansk)

Marie Claire (Britisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...