Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har tips til gode produkter til ansiktet. Jeg har passert 32, men sliter forsatt mye med uren hud, både kviser og svarte prikker. Samtidig tror jeg jeg har litt sensitiv hud, den er ihvertfall ikke veldig oljete.

Har brukt dermalogica til nå, og er ok fornøyd, men siden jeg er tom, tenkte jeg at jeg kunne gi et annet merke en sjanse.

Noen som har tips?

Trenger ansiktsvask, krem og maske + gjerne peeling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker kun Decleor, Ren, Mac og Origins. Anbefaler deg absolutt å ta en kikk på disse merkene. Vet ikke helt hva jeg skal anbefale deg,da jeg er litt yngre og du trenger nok sikkert litt mer pleie, jeg har veldig fin hud og bruker i grunn bare litt rens hver dag og en god peeling en gang i uken. Bruker mye kremer da.

Men Origins sin modern friction face scrub er absolutt å anbefale! Den er utrolig bra! Og den bruker både jeg og moren min, så den passer for alle :)

Edit: skrivefeil.

Endret av Panda18
Skrevet

Jeg er i samme aldersgruppe som deg, og begynte å teste ut produktene til Ole Henriksen fra Danmark for ca ett halvt år siden. Disse blir brukt av superstjernene i hollywood og har høstet meget gode kriterier. Bruker både rens, peeling, kremer og en spray til å bruke utenpå sminke fra han.

Fantastiske produkter, men finnes ikke i mange butikker, utenom på nett. Søk på nett så finner du butikker som selger.

Slet med dårlig hud før, men har nå fått helt silkemyk hud som ser veldig ungdommelig ut. Kommer neppe til å bytte med det første.

Men prisen er stiv, f.eks på tax free på gardemoen så prøv de store utenlandske kjedene med sminke og hudpleie.

Skrevet

Jeg slet med uren hud før, og fikk godt resultat ved å legge om kostholdet. Ikke dårlig fett, sukker, ferdigmat osv, men veldig mye grønnsaker og vann. Bruker også bare kremer med naturlig ingredienser (eks Dr Hauchska, green people o.l), og tar godt med tilskudd av flytende omega. Det gjør underverker for huden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker godt Avalon Organics sine produkter. Kjøper de på Iherb. De har en serie for uren hud, selv bruker jeg q10 serien nå , brukte cvitamin serien i sommer da huden min er litt fetere. Hvis du vil prøve Avalon og ikke har handlet på Iherb.com , kan du bruke tilbudskode Lab348 og få 5$ rabatt på første bestilling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...