AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg skal kjøpe en bokgave til moren min. Hun er veldig glad i Øya av Victoria Hislop, og fortrekker ikke krim. Noen tips? Har sett litt på disse: - Morgen i Jenin - Boktyven - Saras nøkkel
Gjest Solmåne Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 (endret) Av de tre du nevner har jeg bare lest Boktyven, og den er helt fantastisk. Men den er utradisjonelt bygd opp også Jeg mener å ha hørt en del snakke om Saras nøkkel også, og Shantaram har blitt nevnt en del tidligere. Endret 25. september 2011 av Solmåne
MsQuims Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Hei! Hva med: -vann til elefantene -ta vare på mamma -Jeg skal gjøre deg så lykkelig,(den nye til Anne B.Ragde) -Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant (denne anbefalte de til meg i bokbutikken)
Brunhilde Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Både Boktyven og Morgen i Jenin er fantastiske bøker. Morgen i Jenin er mer politisk vinklet. Bøkene til Cecilia Samartin er også veldig gode. Du kan jo få butikken til å legge i et byttekort, så er du helt på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå