Gå til innhold

HJELP! Mister lysten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har virkelig et megaproblem. Hver gang jeg er helt i begynnelsen av et forhold, eller holder p med noen har jeg veldig høy sexdrift. Type 4-5 ganger daglig! Og jeg elsker det, og jeg elsker å leke med det etc etc.

Men etter 1/2 års tid så detter det helt bort! Det er liksom ikke såååå spennende lenger når jeg vet hvor jeg har motparten. Det er driiiitkjipt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med saken! Har virkelig veldig lyst til å snu dette, for jeg liker så godt å ville ha sex, men jeg bare klarer ikke ha lyst lenger :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe råd til deg, for jeg blir ennå fortere lei enn deg. Det eneste kan være å utvikle kjærligheten, sånn at du ikke blir så avhengig av at det skjer noe nytt, men at nærheten teller mer.

Men, som sagt kan jeg ikke si så mye mer. Alt blir en vane. Også "krydderblandingen".

Skrevet

Ja, tar på en måte tipset... Men alle guttene jeg treffer på er megakosete! Kose heeeeele tiden! Så den nærheten får jeg plenty av... Egentlig for mye. Blir litt slitsomt det også

• Liker 1
Skrevet

Jau, men skal man først dra et kvinnfolk i hus, vil en nå ha litt "valuta" for uvesenet... :gjeiper:

Skrevet

Man går aldri tom for ting man kan utforske - og i så fall er det så lenge siden man har gjort noe annet, at man begynner på nytt igjen! :lur:

Skrevet

har en venninne med samme problemet, for henne så hjalp med å bytte p-pille merke.

bare slenger det ut der. uansett, håper du finner ut av problemet :)

Skrevet

Har nok ikke noe med p-pillene å gjøre. Har gått på de i 2 1/2 år, så rart hvis det kicker inn som bivirkning kun etter 1/2 år med hver type :S

Men shit. Det gjør meg gal!

Skrevet

Jau, men skal man først dra et kvinnfolk i hus, vil en nå ha litt "valuta" for uvesenet... :gjeiper:

:Hehe:

Skrevet

p-piller KAN fortsatt være saken da... Selv om det er like sannsynlig. Man har som oftest helt vill sexdrift i starten av et forhold uansett, altså at du da ikke merker noe til at lysten er lav. At symptomene heller kommer til syne når ting har roet og stabilisert seg. Eller var det slik før du begynte på pillene også? Ellers er det vel bare noe du må jobbe med. Litt nye ting å utforske, osv.? Kan jo godt være at du ikke har funnet din seksuelle match in the long run, også. Men hvem vet? Kjipt problem uansett :sjenert:

Skrevet

Ja, det kan jo faktisk hende... Når jeg tenker meg om summer det liksom litt opp... Men loette, som jeg går på er så bra ellers. Lav blodproppsjanse + at den har lite hormoner så det er lite bivirkninger, iallefall for meg. Noen tips til hva den evt. kan erstattes med? Noe lignende liksom? Hadde vært supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...