AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Hei KG:-) Jeg skal rydde i noen saker og ting. I dette er jeg ganske sikker på at det ligger en eller flere ting som ikke hører hjemme på dynga. Jeg lurer derfor på om noen av dere kjenner til feks. en nettside hvor man kan legge ut bilde av en ting og dermed "høre rundt" om denne tingen har noen verdi i penger. Bøy og tøy gjerne litt på det, om det ikke finnes akkurat en slik nettside, men kanskje noe lignende dere tror jeg kan være ute etter. Takk på forhånd :-)
Gjest Cupcakes Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Du kan jo høre med de på dette forumet her. så noen som lå ut bilder og spurte etter verdi på en del ting der. Hvis ikke har jeg sett en del sånne samler blader hvor man kan sende inn bilder til eksperter å få ca verdi der. Husker ikke hva de heter, lurer på om det bare heter Samlere. Og leste en artikkel på KK at man kunne konakte auksjonshus for å få hjelp til å sette verdi på gjenstander gratis hvis man skulle selge, så sikkert lurt å ta en tlf eller sende en mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå