Gå til innhold

"Nyttig" info

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss lære noe i dag også!dere alle har fått en sovende arm eller bein bein hvor man rister den til livet å stikker som fy.. De fleste tror dette er fordi blodsirkulasjonen blir borte, at du for eksempel ligger på armen å den ikke får blod men NEI, det riktige er at en nerve ligger i klem! Så med det sier jeg godnatt:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg faktisk klar over, TS:)

83 % av alle som blir truffet av lyn er menn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha je var ikke klar over det jeg! Takk for infoen:D

Skrevet

Faen! Jeg trodde seriøst at det var maur som løp rundt i kroppen jeg. Skuffa! :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Faen! Jeg trodde seriøst at det var maur som løp rundt i kroppen jeg. Skuffa! :snurt:

Jeg og! Driiiitskuffa :sur:

Skrevet

Det var jeg faktisk klar over, TS:)

83 % av alle som blir truffet av lyn er menn :fnise:

jammen hvorfor er det slik ?? :D godt å vite, jeg gjemmer meg alltid under senga når det lyner :fnise:

• Liker 1
Skrevet

jammen hvorfor er det slik ?? :D godt å vite, jeg gjemmer meg alltid under senga når det lyner :fnise:

De snakka om dette på Dr. Phil nemlig!

Hvis menn f.eks er ute og svømmer eller spiller golf og det begynner å lyne, så er de sånn "jaja, det er ikke så farlig." "Kan slå en gang til" osv, mens kvinner søker ly med en gang. :fnise:

Vi er visst litt smartere enn dem ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor står det døvtid i tittelen på tråden? Hva betyr det?

Skrevet

Døvtid er for oss som ikke har stort annet og gjøre enn å dele unytting informasjon på KG;)

Så her er mine unyttige informasjoner

Grunnen til at du gjesper er ikke fordi du er trøtt, men fordu gjernen trenger oxygen.

Et fly kan fly norge på langs uten motorer.

Skilpaddene puster med rumpehullet.

Sommerfuglene smaker med føttene.

Istedenfor og ta smertestillende som paracet, kan du heller kjøpe deg en klase med kirsebær, stoffet som skaper rødfargen i kirsebærene er det samme stoffet de bruker i smertestillende, bare kirsebær er mye bedre for kroppen enn smertestillende og har en nesten dobbelt så stor effekt;)

ananasjuice kan hjelpe mot mens smerter om du drikker det jevnlig

ingefær hjelper mot magetrøbbel...

Ja..husker ikke mer i farta.. men har nokk noen fler på lager

• Liker 1
Skrevet

fordi hjernen trenger oxygen*

Skrevet

De snakka om dette på Dr. Phil nemlig!

Hvis menn f.eks er ute og svømmer eller spiller golf og det begynner å lyne, så er de sånn "jaja, det er ikke så farlig." "Kan slå en gang til" osv, mens kvinner søker ly med en gang. :fnise:

Vi er visst litt smartere enn dem ;)

Jeg har hørt at det er fordi menn generelt sett er høyere enn kvinner, og lyner velger det høyeste punktet i et gitt område.

Gjest Blondie65
Skrevet

Døvtid er for oss som ikke har stort annet og gjøre enn å dele unytting informasjon på KG;)

Hva har det med DØVE å gjøre? Er det ikke dødtid du mener?

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Istedenfor og ta smertestillende som paracet, kan du heller kjøpe deg en klase med kirsebær, stoffet som skaper rødfargen i kirsebærene er det samme stoffet de bruker i smertestillende, bare kirsebær er mye bedre for kroppen enn smertestillende og har en nesten dobbelt så stor effekt;)

Hvor mange kilo med kirsebær må man spise for å få samme effekten som en tablett paracet og hvis du skal spre slikt alternativ "skolemedisin er tull" greier er det kjekt med link.

Beklager min helt utrolige dårlige sans for humor, men det er ganske alvorlig å fraråde folk fra smertestillende uten kilder og mengdeangivelser!

Endret av Blondie65
Skrevet

Hvor mange kilo med kirsebær må man spise for å få samme effekten som en tablett paracet og hvis du skal spre slikt alternativ "skolemedisin er tull" greier er det kjekt med link.

Beklager min helt utrolige dårlige sans for humor, men det er ganske alvorlig å fraråde folk fra smertestillende uten kilder og mengdeangivelser!

jeg leste det på en side med mye "nyttig" info, husker ikke hvor. du skal nokk ikke spise en kilo, men noen få, kan hvertfall prøve og se om det funker. jeg driver ikke å fraråder folk fra smertestillende, ta smertestillende om du ønsker, sier bare kirsebær har samme effekten.

og ja det er sikker dødtid ts mener og ikke døvtid..

Folk burde ta seg en klype salt her inne, dette skal jo være litt morro...

Skrevet

Vi har øyebryn for at ikke svetten skal renne ned i øynene.

Skrevet

Folk burde ta seg en klype salt her inne, dette skal jo være litt morro...

:ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...