AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Hei, Har brukt MD sin body/facescrub ei god stund, men den tar ikke godt nok på min hud. Etter peeling, påfører jeg en dæsj MD Vit-a-plus clearing complex etterfulgt av Matis krem. Jeg kan da "prelle" av døde hudceller av huden, og da kan ikke peelingen ha gjort jobben sin! Jeg kunne tenkt meg en "kraftigere" peeling som virkelig fikk løsna de døde hudcellene. Gjerne en med syre som MD. Forslag?
Gjest Daenerys Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Men du vasker vel av peelingen igjen (grundig)? og skrubber litt når peelingen er på? Høres veldig merkelig ut.
Gjest Bartenina Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker en fra England, fra SuperDrug, som heter BarE Vitamins, med havre eller noe slikt i. Den er litt grovere og har maaaaassevis av #gruff" i seg, så peelingen faktisk kjennes. Ellers kan jeg anbefale å begynne på burdock fra helsekosten, tar bare to kapsler om dagen, men det gjør underverker for huden min som ellers alltid er full av kviser og fett :-/ Oooooog, så vil jeg også anbefale laubær-såpe. Den har også hjulpet meg masse ;-)
liseanthus Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Kaffegrut! kan garantere babyhud når du er ferdig! bare skrubb forsiktig
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 MD Vit-a-plus clearing complex oppfører seg som død hud for meg. Altså du kan dra av flak, bare at de er gulere enn vanlige flak. Du må huske å få nok fukt også, ellers kan det virke som du aldri stopper å miste hud. 1
Sunniva81 Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Jeg bruker en fra England, fra SuperDrug, som heter BarE Vitamins, med havre eller noe slikt i. Den er litt grovere og har maaaaassevis av #gruff" i seg, så peelingen faktisk kjennes. Ellers kan jeg anbefale å begynne på burdock fra helsekosten, tar bare to kapsler om dagen, men det gjør underverker for huden min som ellers alltid er full av kviser og fett :-/ Oooooog, så vil jeg også anbefale laubær-såpe. Den har også hjulpet meg masse ;-) Burdock, hva er det? Jeg har uren og fet hud, så dette hørtes interessant ut. Er det det samme som dette: http://www.iherb.com/Now-Foods-Burdock-Root-430-mg-100-Capsules/1106?at=0
challenger Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Jeg anbefaler Ole Henriksen Walnut complexion scrub. Den er veldig "grov", så føler denne tar veldig bra, får myk hud etterpå. Passer nok ikke til sensitiv hud. Også lukter den kjempegodt:)
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #8 Skrevet 26. september 2011 Prøv TCA peel hos hudpleier eller bestill selv for hjemmebruk. Mest effektiv, huden preller av. Ny fin hud kommer til syne etter hvert. Anbefales!
Gjest Bartenina Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Burdock, hva er det? Jeg har uren og fet hud, så dette hørtes interessant ut. Er det det samme som dette: http://www.iherb.com/Now-Foods-Burdock-Root-430-mg-100-Capsules/1106?at=0 Yes ma'am :-D Fikk en boks av ei jeg bodde sammen med og siden har jeg vært fornøyd med huden min! Min boks er fra Solaray, gult lokk. Jeg tar kun to om dag, selv om det er anbefalt å ta 4-6 eller noe..
lintin Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Hei, Har brukt MD sin body/facescrub ei god stund, men den tar ikke godt nok på min hud. Etter peeling, påfører jeg en dæsj MD Vit-a-plus clearing complex etterfulgt av Matis krem. Jeg kan da "prelle" av døde hudceller av huden, og da kan ikke peelingen ha gjort jobben sin! Jeg kunne tenkt meg en "kraftigere" peeling som virkelig fikk løsna de døde hudcellene. Gjerne en med syre som MD. Forslag? Anbefaler dermalogica sin peeling...den er helt fantastisk..kjennes som tigerbalsam med korn i:-) Jeg har skrevet litt mer om den på bloggen min om du vil lese mer: http://sminketips.blogspot.com/2010/12/test-dermalogica-multivitamin.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå