Gjest Bartenina Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Heihå! Jeg har nettopp flyttet til Porsgrunn og er lite kjent, og har lyst til å bli bedre kjent i utmarka her. Gjerne korte toppturer eller turer hvor man har litt utsikt, og hvor det er fint å ta med seg hund, hvis jeg får lånt meg en ;-) Tips og forslag anyone?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Gå inn på titopperen.no, der er de mange topper du kan gå. Hvis ikke du ønsker å gå toppene, så er det mulighet for å gå turer uten å gå helt opp
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Kom ikke inn på nettsiden nå så jeg, men hvis du har facebook, så søk det opp der
Gjest Bartenina Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Kom ikke inn på nettsiden nå så jeg, men hvis du har facebook, så søk det opp der www.titoppern.no aparently
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Vessia/Klyveåsen, Borgestadåsen (kjør til McDonalds i porsgrunn. følg skiltene til NRK),Jypleviktangen i Bamble (ikke oppover, utover mot sjøen, men utrolig fin tur, og nå på høsten er det lite folk også. Det er fine "hverdagsturer" hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå