AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Hei! Har lyst til å farge håret litt mørkere. Og synes fargen på dette bildet var veldig fint. Det er nesten brun/svart og ser ikke noe tegn til rød farge. Noen som vet hvilken hårfarge som ligner på den på bildet? http://model.visages.net/upload/images/celebrities/im_500_650_SlavenaVatovaMissBulgaria200614011774225521.jpg
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Hmm, jeg får den opp. Prøv denne linken: http://model.visages.net/models/celebrities/Slavena_Vatova_Miss_Bulgaria_2006 Kan trykke på bildet for å få det større
Gjest Solmåne Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 (endret) Hmm.. kastanjebrunt? Endret 24. september 2011 av Solmåne
Cathrine88 Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Det ser nøyaktig ut som min naturlige hårfarge, som er kastanjebrun. Jeg ville nok ikke gått for den hvis du vil ha en hårfarge uten rødskjær, mitt kan se alt fra mørkebrunt til rødt ut, det kommer an på belysningen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Takk for svar Synes det er litt vanskelig med rødfargen. Noen ganger ser håret mitt brunt ut, andre ganger (i enkelte lys) ser det rødt ut. Rart det der. Men er mange andre jeg også ser som har rødskjær, men bare i spesielt lys liksom. Så kanskje det er mer vanlig enn man tror eller? De tallene dere brukerMoulu og Sequin, hvilken skala tilhører de? Hvis man ser på hårfarger i butikken så er det jo så mange forskjellige tall. 506 f.eks. Håper dere bare kan gi en kort forklaring om hvilken skala jeg kan se på
sequin Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 det er jo mange forskjellige skalaer, men prøv å finne en mørk askerun farge
kills Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Takk for svar Synes det er litt vanskelig med rødfargen. Noen ganger ser håret mitt brunt ut, andre ganger (i enkelte lys) ser det rødt ut. Rart det der. Men er mange andre jeg også ser som har rødskjær, men bare i spesielt lys liksom. Så kanskje det er mer vanlig enn man tror eller? De tallene dere brukerMoulu og Sequin, hvilken skala tilhører de? Hvis man ser på hårfarger i butikken så er det jo så mange forskjellige tall. 506 f.eks. Håper dere bare kan gi en kort forklaring om hvilken skala jeg kan se på Det er fordi det er røde fargepigmenter i fargen. Antall varerier selvfølgelig fra nyanse til nyanse. Man har kalde bruntoner som er mer lilla, og varme med litt rødskjær/rødskjær i enkelte lys. Anbefaler en varm brunfarge for de fleste uansett, man ser ofte litt blek ut med en kald tone.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Man må ha litt rødt i en slik farge, ellers blir det vel grønt.
Lykkelitenen Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 5.3 tenker jeg. Tror jeg ville slengt på litt ask der, heller en 5.13 enn en 5.3. Den er ikke så veldig gylden, har bare ett lite hint av varme. Flott farge er det i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå