AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Håper på å få noen gode svar fra dere gutta her inne! Det har seg slik at jeg har en fyr jeg roter litt med. Ingenting seriøst - ikke noe annet enn fuckbuddy og har ingen tanker om noe annet heller. Nå har vi ikke hatt sex enda heller, men jeg kjenner at jeg er svært på tuppa etter det.. Vi er venner og han er ikke min type i det hele tatt - jeg faller virkelig ikke for playere, noe han er. Jeg vil bare ha sex for jeg er singel og såå kåt om dagene, blir helt gal snart. For en mnd siden sendte jeg litt dirty bilder av meg selv til han og det digget han, fikk et par bilder tilbake. Så kom han hit og jeg ga han en blowjob (jeg hadde mensen) og han var meget fornøyd da han dro. Nå har han vært på fiskebåt i noen uker så da har vi ikke snakket noe etter den gangen. Nå er han hjemme igjen og jeg har utrolig lyst til å sende han et dirty bilde helt utav det blå... Men jeg synes det er litt skummelt i og med at det har vært så mye stillhet fra hans side. Det er ikke noe annet enn sex og lignende fra noens side, så det er ikke obligatorisk med mye kontakt her. Det jeg vil ha ut av det å sende han et bilde, er jo litt dirtytalk og kanskje en avtale om et møte igjen snart Men hva tror dere gutta - hadde dere satt pris på et overraskende og dirty bilde uten forvarsel?
finkel Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Han hadde nok satt pris på det - men er det bare jeg som synes det er litt skummelt å sende dirty bilder av seg selv til folk man ikke vet man kan stole på? (Du sier selv det er "ingenting seriøst", derfor jeg lurer) 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Han hadde nok satt pris på det - men er det bare jeg som synes det er litt skummelt å sende dirty bilder av seg selv til folk man ikke vet man kan stole på? (Du sier selv det er "ingenting seriøst", derfor jeg lurer) Vi har vært venner i flere år og sånn sett kan jeg stole på han - i og med at vi er begge enige om å holde det hemmelig TS
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Håper på å få noen gode svar fra dere gutta her inne! Det har seg slik at jeg har en fyr jeg roter litt med. Ingenting seriøst - ikke noe annet enn fuckbuddy og har ingen tanker om noe annet heller. Nå har vi ikke hatt sex enda heller, men jeg kjenner at jeg er svært på tuppa etter det.. Vi er venner og han er ikke min type i det hele tatt - jeg faller virkelig ikke for playere, noe han er. Jeg vil bare ha sex for jeg er singel og såå kåt om dagene, blir helt gal snart. For en mnd siden sendte jeg litt dirty bilder av meg selv til han og det digget han, fikk et par bilder tilbake. Så kom han hit og jeg ga han en blowjob (jeg hadde mensen) og han var meget fornøyd da han dro. Nå har han vært på fiskebåt i noen uker så da har vi ikke snakket noe etter den gangen. Nå er han hjemme igjen og jeg har utrolig lyst til å sende han et dirty bilde helt utav det blå... Men jeg synes det er litt skummelt i og med at det har vært så mye stillhet fra hans side. Det er ikke noe annet enn sex og lignende fra noens side, så det er ikke obligatorisk med mye kontakt her. Det jeg vil ha ut av det å sende han et bilde, er jo litt dirtytalk og kanskje en avtale om et møte igjen snart Men hva tror dere gutta - hadde dere satt pris på et overraskende og dirty bilde uten forvarsel?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Jeg hadde tenkt at det var spennende, samtidig som jeg hadde tenkt at du sansynligvis ikke var noe å samle på. - Og ikke klag hvis bildene blir lagt ut på nettet 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Jeg hadde tenkt at det var spennende, samtidig som jeg hadde tenkt at du sansynligvis ikke var noe å samle på. - Og ikke klag hvis bildene blir lagt ut på nettet Må desverre si meg enig i denne. No offence TS men startinnlegget ditt virker ikke spesielt gjennomtenkt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Det er ikke noe å lure på. Vi elsker jenter som tør slike ting. Er du nervøs for å vise seg på bilde, husk å skill ut kroppen fra ansiktet.. en kropp er anonym.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Det er ikke noe å lure på. Vi elsker jenter som tør slike ting. Er du nervøs for å vise seg på bilde, husk å skill ut kroppen fra ansiktet.. en kropp er anonym. Har sendt nå, så venter bare på svar. Sendte et litt teasende bilde av brystene der jeg holder over med hendene mine, så ansiktet vises ikke
random91 Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 jeg hadde i allefalle sett stror pris på det:) altid koselig det:)
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Så, hvordan reagerte han, TS? Reaksjonen var mer enn bra Han kom over og det endte med litt av hvert
JohnQ Skrevet 26. september 2011 #14 Skrevet 26. september 2011 Lucky bastard! En sånn god venninne som sender slike bilder ønsker jeg meg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå