Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det bare er jeg som har dette problemet siden jeg ikke fikk svar da jeg spurte på Facebook...

Hver gang jeg skal gjøre noe, som å spille et spill eller gå inn i en gruppe, eller rett og slett oppdatere etter å ha vært borte fra maskinen en stund, må jeg logge på på nytt. Jeg har krysset av for at Fb skal huske passordet mitt, og det gjør den som regel, men jeg får altså opp påloggingssiden likevel. Jeg har også takket ja til at maskinen skal huske passordet siden jeg bor alene og ingen andre ser maskinen min.

Men dette begynner å bli irriterende :kjefte: . Er det andre som har det samme problemet? (Jeg har det både i Firefox og Chrome).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså ingen????

Skrevet

Nei, jeg har ikke dette problemet.

Andre FB-problemer har jeg av og til, men det har vel alle.

Skrevet

I tillegg kommer det opp en rute med "Deaktiver sikker surfing", men det som står der "makes no sense" på norsk ihvertfall, ikke minst i forhold til alternativene... Dette kommer også opp når jeg tror jeg har svart rett, men det er ikke godt å vite om jeg gjør det...

Skrevet

Du er ikke alene.....om det er noen trøst. Jeg har hatt dette problemet et par-tre uker, og vet om flere andre som også sliter med det. Jeg har testet både Firefox og Explorer.

Det er som regel dersom jeg forsøker å komme inn på et spill dette oppstår. Etter 4-5 forsøk kommer jeg som regel inn, da...

Skrevet

Takk, bra jeg ikke er alene. Kanskje det er noe som fikser seg om man bruker den nyeste utgaven, men jeg er litt skeptisk siden jeg liker oppsettet omtrent som det er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...