fionel Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en Louis Vuitton neverfull GM, jeg har rett og slett fallt pladask for den. Er det noen her inne som har den vesken og som har noen erfaringer med den? Jeg har nå egentlig begynt å tvile litt igjen, ettersom min mor sa: Vil du virkelig betale så mye penger for en veske, de aller fleste vil tro er "fake" uansett? Kanskje det ligger noe i det, blir det like morsomt å ha en sånn veske, når det omtrent blir flaut å gå med den på gaten, det du går vedsiden av en fjortiss som har en lik bare at den er kjøpt i tyrkia?? Noen som har noe tanker om dette?
Gjest yojo Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Jeg har den, og er veldig fornøyd
Dixie Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Jeg har 4 nf. To GM og to MM. Er verdens beste arbeidshest Og en trofast venn i hverdagen. Den perfekte arbeidsvesken, kan slenges rundt over alt. Synes det ikke er noe å si på prisen og om noen tror de er fake gir jeg egentlig totalt beng i...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Er så mye av de veskene at det bare har blitt hverdagslige vesker 2
fionel Skrevet 24. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2011 Er så mye av de veskene at det bare har blitt hverdagslige vesker Joa, men det gjør ikke noe.. JEg har lyst til å få sendt den inn å få gravet inn navnet mitt på den også!Noen som vet om det går på disse veskene? Og hva prisen er på dette ca?
Dixie Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Du kan enten trykke inn små intialer på vachettan, jeg synes ikke det er pent da... Regner med at det er gratis, all annen hot stamping derfra er iallefall det... Da må den sendes inn, siden de bare hotstamper SLG i Oslo. Beregn 2-4 uker. Eller så kan du velge mon monogram, da får du velge fargen på foret samt to farger som striper rundt og opp til 3 intialer. På pm og mm er det en størrelse på bokstavene mens på gm kan du velge mellom to. Disse veskene må bestilles på forhånd, kan ikke gjøres i ettertid. de sier det tar 4-8 uker men jeg har fått alle mine etter 2-3 uker
Gjest yojo Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Hvilken farge får man på navnet da?
Dixie Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Det velger man selv. Tror det er 16 forskjellige farger eller no
fionel Skrevet 24. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2011 Er det kun snakk om initiale eller kan man ha fx fornavnet her?
Dixie Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Som jeg skrev kan man ha opp til tre tall/bokstaver der så kommer jo ann på hvor langt navnet ditt er. Gå på hjemmesiden til LV og les om tjenesten mon monogram. Mulig det bare står om speedy og bagasje men man kan også få det på neverfull. Ingen andre veskemodeller men de begynner snart å gjøre det på SLG også
fionel Skrevet 25. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2011 Da har jeg bestemt meg for å kjøpe vesken, må bare undersøke litt om det lønner seg å kjøpe den i OSlo eller London:)
Fanderay Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Jeg syns GM er veldig stor, så det kommer litt an på hvor høy du er, den kan se voldsom ut på en som ikke er så høy. Og så tenker jeg at den med LVtrykket lettere oppfattes som fake, mens den i damier ebony(?) ikke fins så mange fake av. Den syns jeg er fines uansett. Er en kjempefin veske uansett da
fionel Skrevet 26. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 26. september 2011 Jeg syns GM er veldig stor, så det kommer litt an på hvor høy du er, den kan se voldsom ut på en som ikke er så høy. Og så tenker jeg at den med LVtrykket lettere oppfattes som fake, mens den i damier ebony(?) ikke fins så mange fake av. Den syns jeg er fines uansett. Er en kjempefin veske uansett da Jeg er 1.75, men kanskje jeg skal gå for den i en størelse mindre. Men er bare redd den blir for liten, med tanke på reising, og alt jeg skal ha med, at den blir for liten til hverdagsbruk? Joa, jeg er enig ang LV trykket, men er liksom den som er "orginal" vesken da, og er den jeg aller helst vil ha :D
Gjest grapefrukt Skrevet 26. september 2011 #15 Skrevet 26. september 2011 Når det gjelder LV så spiller det ingen rolle om du kjøper den i Norge eller i et annet land, ettersom prisene justeres hele tiden så i motsetning til andre merker, så varierer ikke denne prisen fra land til land. De fleste som har ekte LV klarer lett å kjenne igjen hva som er ekte og hva som er kopi, så jeg ville ikke bekymret meg for at noen skal tro det du kjøper er falsk. (Nå finnes det jo kopier av absolutt alle kjente merkevarer, så hvis du først skal kjøpe en fin veske så kommer du ikke unna det faktum at det garantert finnes mennesker som går med en kopi av den ekte på armen). 1
Gjest yojo Skrevet 26. september 2011 #16 Skrevet 26. september 2011 Jeg er 1.75, men kanskje jeg skal gå for den i en størelse mindre. Men er bare redd den blir for liten, med tanke på reising, og alt jeg skal ha med, at den blir for liten til hverdagsbruk? Joa, jeg er enig ang LV trykket, men er liksom den som er "orginal" vesken da, og er den jeg aller helst vil ha :D Jeg er også høy, så vi denne passer perfekt til oss Enig at det ville sett litt mye ut på en på 1,60 Den er VELDIG kjekk å reise med, kjøp GM
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet om skinnet blir mykere på disse veskene etterhvert?
Dixie Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 Skinnet???? Er ikke mye skinn på disse veskene da, kun håndtakene, pipingen og de du strammer med i siden. Er jo i utgangspunktet ganske mykt det, men blit sikkert litt mykere. På damier ebene hvor vachettan er glcert vil de være litt stivere. Selve canavasen som vesken i hovedsak består av blir ikke spesilet mye mykere med årene, selv om bruk gjør dette litt mer slousy også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå