sinne Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Lurer litt på hvordan jeg kan få samboeren litt mer på gli når det kommer til å få barn... noen som har noen innspill? Litt om oss, vi har utdannelse og jobb begge to. Vært sammen i snart 3 år, forlovet i snart 1. Jeg er veldig klar for barn, kuttet ut ppillen for over et år siden, noe han også synes var greit pga hormoner og bivirkninger(bruker heller ikke kondom,men "hoppe av i svingen"). Han sier han vil ha barn med meg, men at det ikke passer akkurat nå.. samtidig som han sier at han kommer til å bli veldig glad hvis jeg plutselig blir gravid.. samboer har ifra før et barn i barnehage alder.
Gjest Annaires Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Jeg ser ille helt hvorfor man skal tvinge folk jeg da. Han sier jo ham vil, bare ikke akkurat nå 2
Avanci Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Du må nok vente til han er klar for å få barn. men dere kan jo alltids prate om det også. høre hvorfor han ikke vil enda osv. Er vel det eneste du kan få gjort, trur jeg.
sinne Skrevet 24. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2011 Jeg ser ille helt hvorfor man skal tvinge folk jeg da. Han sier jo ham vil, bare ikke akkurat nå jeg er heller ikke for å tvinge noen.. heller bare få han litt mere på gli.. hadde han sagt blankt nei så hadde jeg akseptert det! er bare at jeg ikke synes svarte om at det ikke passer akkurat nå er litt for tynn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå