breece Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Kjøpte denne i sommer og har enda ikke prøvd den! Synes den ser veldig skummel ut :oops: Er det noen andre som har prøvd den. Skal man dra tøystripsene nedenfra og opp, eller omvendt? Hvor vondt gjør det egentlig? Veldig usikker på om jeg tør å prøve..... au
Chiquita Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Jeg har prøvd denne, og jeg er veldig godt fornøyd. mindre "kliss" enn ved bruk av andre voks-typer synes jeg, og jeg fikk et kjempebra resultat. Veldig enkel å bruke. Det er jo bruksanvisning med i pakken da, så du følger jo bare den. Og du bruker stripsene til å "rive" voksen og hårene av - i motsatt retning av hårets vokse-retning. Det er litt ondt de første gangene, men jeg føler at det etterhver ble mindre og mindre ondt for hver gang jeg har voksen. Men jeg bruker Bananmannen som hjelp da når jeg skla vokse meg. Han får stå for rivingen (ellers så tror jeg at jeg hadde "feiget ut", ja) *lykke til*
breece Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2003 Takker. Vet det er bruksanvisning, men av en eller annen grunn har jeg alltid store problemer med bruksanvisninger!! Altså skal jeg dra stripsene oppover, mot hårretningen.... får prøve de ut i morgen. Er det best å varme den i vannbad eller microbølgeovn?
Chiquita Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Tror ikke det spiller noen rolle for hvilken av de to du bruker. Jeg bruker vannbad fordi jeg da føler jeg har bedre "kontrol" over oppvarmingen, men det er jo individuelt. *lykke til*
breece Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2003 Var det jeg tenkte også. Takk for svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå