Gå til innhold

Ros en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som fortjener ros for sine kunnskaper om et tema? Post her.

Eks.

De samme folkene henger i de ulike kategoriene etter hva de har peiling på. Synes du det er noen som gir gode svar innenfor kjærlighet? Kosthold? Samliv?

Er det noen som skal ha skryt for å ha peiling? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snikk- snakk er og blir snikk snakk. Jeg vil nevne Havbris sine innlegg i samlivstrådene :) Forståelsesfull, innsiktsfull og ikke-dømmende :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Snikk- snakk er og blir snikk snakk. Jeg vil nevne Havbris sine innlegg i samlivstrådene :) Forståelsesfull, innsiktsfull og ikke-dømmende :nigo:

Denne signerer jeg, hun var den første jeg tenkte på. Har lest mange kloke svar fra henne :)

Gjest energibånd
Skrevet

Yvonne er forståelsesfull, har omtanke for andre og kommer med gode råd.

Skrevet

Tabris og Lille-pus har roet meg godt ned når det var veldig usikkert med hva som var galt med katten vår. Fikk veldig mange gode råd og tips til hva jeg skulle spørre dyrlegen om, og jammen meg fant jeg en som hørte på meg til slutt. :)

Og Lille-pus var veldig snill og behjelpelig når vi etterlyste eierne til en kattunge som dukket opp.

Pusen var dumpet fant vi ut, så nå ligger den og kikker over skuldra mi og prøver å fange musepekern :wink:

Tusen takk til dere to! (Og det var flere også, men det er de nickene jeg har lagt merke til)

Skrevet

Jeg nevner henne i hver tråd av denne sorten, men jeg mååå bare nevne henne igjen: Antlers. Ikke bare fordi jeg alltid er enig med henne, men fordi hun er så flink og nøye når hun skriver innleggene sine. Er mange andre flinke her også, men siden tråden heter "Ros en bruker" velger jeg å bare nevne henne denne gangen!

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg vil rose Redbull, fordi hun er tøff og poster tråder hun vet hun vil få pepper for under eget nick.Synes hun er tøff som ikke gjemmer seg bak ab-knappen!

• Liker 1
Skrevet

Lille-Pus og Aurora M. synes jeg trenger ros! Dette er damer som kan katter, og gladelig deler sin kunnskap med andre på kjæledyrforumet. Jeg har fått mange gode tips og hjelp fra dem, og synes derfor de bør nevnes i denne tråden! :jepp:

Eller så liker jeg Havbris sine innlegg! :)

• Liker 1
Skrevet

jeg vil rose giacomo_p for innsikt, velformulering, og noe jeg antar er et godt hjerte. samt konstruktivitet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

og spee, enkelt og greit pga bildene han la ut av seg selv med/yten sminke.

Endret av Moulu
Skrevet

Jeg vil også rose Havbris, for det fantastiske menneske hun er. :dagens-rose:

Skrevet

Har ikke vært veldig aktiv, men lest mye.

Jeg vil nevne Havbris, Yvonne og han med House mannen som avartar. Husker ikke nicket. Jeg er fryktelig uenig i han i masse, men han svarer og diskuterer fornuftig og hyggelig synes jeg. :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Kråkesaks, moderator.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil rose Kråkesaks fordi hun(?) alltid sakser bort stygge poster:) :dagens-rose:

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil rose moderatorene jeg! Flotte folk som sitter her og bruker deler av sin fritid på å rydde opp når vi har gått over streken, og passe på at alle her trives.

• Liker 5
Skrevet

og spee, enkelt og greit pga bildene han la ut av seg selv med/yten sminke.

hehehe..

Noen som husker det enda altså? :P

Skrevet

hehehe..

Noen som husker det enda altså? :P

jeg synes det var fornøyelig, fikk meg en god latter! :)

man blir jo lagt merke til når størsteparten vil se best mulig ut, så kommer det plutselig et sånt bilde :fnise:

Skrevet

Lille-Pus er et fantastisk godt menneske! :hjerte:

Skrevet

Lille-Pus og Aurora M. synes jeg trenger ros! Dette er damer som kan katter, og gladelig deler sin kunnskap med andre på kjæledyrforumet.

Jaaa! Aurora M. var det ja! Hun fortjener også mye ros for sin hjelp på kjæledyrforumet :)

Skrevet

jeg synes det var fornøyelig, fikk meg en god latter! :)

man blir jo lagt merke til når størsteparten vil se best mulig ut, så kommer det plutselig et sånt bilde :fnise:

Hadde jeg ikke vært så pinglete, skulle jeg prøvd meg som standup-komiker.. Humoren min er som regel ørkentørr. Men største gleden jeg har i livet.. er å få folk til å le og være glad. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...