AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg sitter og ser på Trinny og Susannah som fikser opp folk som er dårlige på å kle seg og fikse hår og sminke. Pleier også å se på What not to wear. Prøver å suge til meg informasjon for å hjelpe meg selv. Men jeg klarer ikke å sette dette ut i praksis for min egen del. Jeg er overvektig (er på vei ned, men det tar tid, vil jo se finest mulig ut i mellomtiden også, og noen sylfide blir jeg nok aldri), og blir oppløftet av å se hvor fine overvektige damer som er med i slike programmer kan bli med de rette klærne. Jeg har lyst til å være med på noe tilsvarende, uten kamera på slep. Går det an å leie inn slik hjelp? Koster det i såfall en formue? Og er det noen som har tips om dyktige folk?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 folk som driver med sånt, kalles vel stylister? Jeg er usikker på hvor man bør henvende seg... men det går vel an å google. evnt. stikke innom en stylist-skole og høre der. hvis du får hjelp av studenter så er det vel ikke så dyrt.... men usikker på om stylist i norge for det meste har med sminke og hår å gjøre.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå