Gå til innhold

Trenger eksperthjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser på Trinny og Susannah som fikser opp folk som er dårlige på å kle seg og fikse hår og sminke. Pleier også å se på What not to wear. Prøver å suge til meg informasjon for å hjelpe meg selv.

Men jeg klarer ikke å sette dette ut i praksis for min egen del. Jeg er overvektig (er på vei ned, men det tar tid, vil jo se finest mulig ut i mellomtiden også, og noen sylfide blir jeg nok aldri), og blir oppløftet av å se hvor fine overvektige damer som er med i slike programmer kan bli med de rette klærne. Jeg har lyst til å være med på noe tilsvarende, uten kamera på slep.

Går det an å leie inn slik hjelp? Koster det i såfall en formue? Og er det noen som har tips om dyktige folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk som driver med sånt, kalles vel stylister? Jeg er usikker på hvor man bør henvende seg... men det går vel an å google. evnt. stikke innom en stylist-skole og høre der. hvis du får hjelp av studenter så er det vel ikke så dyrt.... men usikker på om stylist i norge for det meste har med sminke og hår å gjøre.....?

Skrevet

lenetonnessen.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...