Lise79 Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Har lagd delfia kake for første gang. Den er jo ganske mektig, så jeg tror ikke den blir spist opp ved første jule-besøk vi får... Hvor lenge kan den holde seg?
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Den holder seg en god stund i kjøleskapet. Min står hele jula
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Delfiakaker kan også fryses, men den blir nok ikke fullt så delikat etterpå. Holder seg fint i kjøleskap en gooood stund.
Gjest Pjusk Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Det der har jeg også lurt på! Men nå varer de jo ikke sååå lenge her i huset - og det er ingen andre enn min skyld. :oops: Jeg bruker å sløyfe egget, da synes jeg det er "tryggere" å oppbevare den. men hvor lenge? 1 - 2 uker?
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Hjemme hos foreldrene mine oppbevares delfiakakene i kjøleskap i MINST 2 uker. Men, som sagt.. de KAN fryses. Hva med å dele kaken i to og fryse den ene delen (evt. en liten bit). Da får dere jo se om den blir like fin etter å ha feriert i fryseboksen.
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Jepp, delfiakake har jeg også fryset. Synes den var greit etterpå også :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå