Gå til innhold

Jeg vil ha .no domene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenker på å skaffe et nytt domene til bloggen min og da vil jeg gjerne ha .no

For å få et slikt domene må man jo være registrert som en organisasjon i Brønnøysundregistrene, men jeg lurer på: Hva kreves for at man blir sett på som en organisasjon? Må man tjene så, så mye på bloggen eller hva? Jeg tjener litt på bloggen min og har rundt 500 lesere daglig.

Hvis ikke jeg kan få hverken .com eller .no, hvilken domenet hadde DU valgt da?

- .org

- .net

- .me

- .priv.no

osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få .no domene må man har organisasjons nr. Bare til å lage seg et enkeltmannsforetak. Det er gratis og veldig enkelt gjort på nettet. Om jeg husker riktig så koster det litt mer å ha .no enn feks .com. Men det var såpass liten forskjell at jeg gikk for .no da jeg skulle velge.

Skrevet

For å få .no domene må man har organisasjons nr. Bare til å lage seg et enkeltmannsforetak. Det er gratis og veldig enkelt gjort på nettet. Om jeg husker riktig så koster det litt mer å ha .no enn feks .com. Men det var såpass liten forskjell at jeg gikk for .no da jeg skulle velge.

Okei! Koster det noe å ha et slikt foretak? Hvor lager jeg det? :)

Skrevet

Besøk nettsiden bedin.no, så får du trolig svar på alt du lurer på, samt en hel masse du ikke viste at du burde lure på.

Skrevet

sjekk denne siden hos Brønnøysundregisteret. jeg har et firma som jeg har registrert mine tre sider gjennom. det du betaler ekstra for et .no-domene er en registreringsavgift til NORID.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...