Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. september 2011 #1 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Har nettopp kjøpt Bjørn Axens hårekur http://bloggfiler.no/frkleinan.blogg.no/images/717844-7-1298555105456.jpg Har brukt den for noen år siden, men glemte hvilke tips jeg fikk da. Står på pakken at man kan bruke den i 5-20 min og ha den i håndkletørket hår. Bør jeg vaske håret først med shampoo og balsam? Og kan jeg ha den i enda lengre bare for å få mer effekt? Og hvor mange ganger i uken? Trodde jeg husket dette, men nå ble jeg usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elliez Skrevet 24. september 2011 #2 Del Skrevet 24. september 2011 Du skal ha i hårkur mellom shampo og balsam. Du burde bruke en balsam for å lukke lagene i håret dit Bruk den ett par ganger i uka (kommer ann på behov osv.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 24. september 2011 #3 Del Skrevet 24. september 2011 1-3 ganger i uken, helt avhengi av hårtypen og hårkvaliteten din Du vasker først håret godt for å få ut all styling o.l, tar kuren og avslutter så med balsam for å lukke skjellagene. MEN, Bjørn Axen sin kur inneholder litt proteiner (ikke mye som en ren proteinkur dog), så den bør ikke stå for lenge heller. Etter 20-25 minutter har kuren gitt deg det du trenger av fuktighet og proteiner, så å la den virke lenger har ingen nytte, tvert i mot, proteinene bør ikke virke lenger (rene proteinkurer skal f.eks ikke virke lenger enn 5min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. september 2011 #4 Del Skrevet 24. september 2011 Takk for svar dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå