Gå til innhold

hvor mange samleier har du hatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

greit om de som svarer ikke er anonymbruker. :Hehe:

Men du er jo AnonymBruker selv! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha.. for et spørsmål.. har ingen anelse hvor mange ganger. Hvem teller det a??

ok når hadde du sex sist da?

Skrevet

Når en er i fast forhold tviler jeg på at en gidder å telle det. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt sex. Vi har vært sammen i et år, og på den tiden har det blitt sinnssykt mange ganger. Just enjoy the fucking sex!

Skrevet

Gjennom et forhold på fire år, kanskje rundt 3000?

3000 på fire år?

Nå er ikke hoderegning min sterke side men blir ikke det over 700 i året? Altså to ganger om dagen i 4 år? Tror jeg hadde fått gnagsår :P

Skrevet

ca 2-3000 tipper jeg. fra 15 til 18 år med sex 2-3 ganger for dagen hver dag.

Skrevet

Veldig interessant tema, og det kan jo lede til å finne ut hvor mange som har samleie på en dag i Norge, og det er jo veeeeldig interessant. Noen kan jo bli kåt av det.

Jaja, og livet går videre.

Skrevet

ok når hadde du sex sist da?

Er virkelig det noe som hjelper deg å runke??

Prøv youpron.com - det er nok bedre....

• Liker 1
Skrevet

Når man ser hvilken smiley ts bruker her så er det nærliggende å tenke at det er en runketråd.

Han finner jo lett alt de som svarer med nick her har postet i andre tråder. Ikke minst bilder.

Oppfølgingsspørsmålene til ts levner neppe noen tvil om hans intensjoner med denne tråden han har startet.

En kåt fjortis eller en trist gammel gris.

Skrevet

Å herregud. Jeg trodde spørsmålet var hvor mange FORSKJELLIGE folk man har hatt sex med. Jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...