Gjest Loveheartx Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Har dere noen sanger dere kan høre om og om igjen uten noensinne å gå lei? Mine er blant annet: one - u2 heartbeats - josé gonzalez every breath you take - the police
Gjest Lebewesen93 Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Jeg kunne nok ikke hørt på den samme sangen hele dagen, men jeg vet helt sikkert at jeg alltid kommer til å like disse sangene Forever angel - Axel Rudi Pell Oceans of time - Axel Rudi Pell Masquerade ball - Axel Rudi Pell The misery - Sonata arctica Tallulah - Sonata arctica Give into me - Takida Curly sue - Takida Don´t you cry - Kamelot Ja, ++++ egentlig. Jeg hører sjeldent på nye band / artister, går i de samme gamle. Må høre samme sang maaange ganger før jeg liker den
HedvigR Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Alle sangene fra Les Miserables. De fleste sangene til Kaizers David Bowie: Starman, Cat People Bruce Springsteen: The River The Doors: People Are Strange og mange flere.. Jeg hører som regel på de samme sangene om og om og om igjen, de er ganske innkjørte 2
Gjest Heloise Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Stellastarr - Sweet troubled soul Sonata Arctica - Replica Gothminister - Liar Nightwish - Crownless + The Riddler The Birthday Massacre - Red Star Rammstein - Du hast
seleneluna Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 I, and love, and you - the avett brothers
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Black Velvet - Alannha Myles Stayin Alive - Bee Gees Heart to Heart - Kenny Loggins Om - Niclas Stromstedt Don`t Stop Movin` - S Club 7 Let your Love Flow - The Bellamy Brothers Seasons in the sun - Terry Jacks One more reggae for the road - Bill Lovelady In the air tonight - Phil Collins Mama - Genesis Your song - Elton John .... kommer ikke på flere nå.. 1
Schotten–Baumann Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Lei og lei..... - Bewitched, Bothered and Bewildered (Hart, Rodgers) - With a Song in My Heart (Hart, Rodgers) - My Funny Valentine (Hart, Rodgers) - Over the Rainbow (Harburg, Arlen) - Ol' Man River (Hammerstein II, Kern) - Can't Help Lovin' Dat Man (Hammerstein II, Kern) - The Way You Look Tonight (Fields, Kern) - All the Things You Are (Hammerstein II, Kern)
HedvigR Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Lei og lei..... - Bewitched, Bothered and Bewildered (Hart, Rodgers) - With a Song in My Heart (Hart, Rodgers) - My Funny Valentine (Hart, Rodgers) - Over the Rainbow (Harburg, Arlen) - Ol' Man River (Hammerstein II, Kern) - Can't Help Lovin' Dat Man (Hammerstein II, Kern) - The Way You Look Tonight (Fields, Kern) - All the Things You Are (Hammerstein II, Kern) Vil tro du er glad i musikaler du og
Gjest sardintroll Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Det meste av W.A.S.P. og AC/DC, det kan jeg høre igjen og igjen. 1
muesli Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Dimmu Borgir - Mourning palace Crashdiet - In the raw Chrome Divisjon - The boys from the east Alice Cooper - Poison Danzig - Mother Children of bodom - Are you dead yet? Også noko som faller heilt utanfor den sjangeren der: Combichrist - Get your body beat og this shit will fuck you up
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Toto - stop loving you Paul Anka - Dance on little girl Supertramp - The logical song Paul McCartney & Michael Jackson - Say, say, say Buddy Holly - True love ways Elvis Presley - In the ghetto The Beach boys - I can hear music The everly brothers - walk right back Lionel Richie - I call it love & all night long Johnny Cash - Ring of fire Creedence - Have you ever seen the rain Neil Sedaka - Calender girl Er 100 fler, er ikke noe vits i å skrive alle
missLynch Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Blir aldri lei av sangene til Madonna, Pink Floyd, Rolling Stones, Neil Young...for å nevne noen få!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #14 Skrevet 21. oktober 2011 Sier meg enig i Danzig - Mother Ellers: Rage against the machine - Killing in the name Ebba Grön - Staten & Kapitalet Eagles of Death Metal - Cherry Cola The Foundations - Build me up buttercup St. Thomas - The Cool Song og Cornerman The Clash - Janie Jones Weezer - Pork and beans Evert Taube - Så länge skutan kan gå Darkest Hour - An epitaph Så og si alt av Lagwagon ..Det var de jeg kom på så langt og jeg kunne fortsatt evig, men konkluderer med at det ofte er minnene/assosiasjonene jeg har til låtene som er avgjørende for om jeg blir lei eller ikke.
Niennas Skrevet 21. oktober 2011 #15 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg kan aldri bli lei av Randy Crawford - One day I'll fly away.
Anglofil Skrevet 21. oktober 2011 #16 Skrevet 21. oktober 2011 Foolish Games - Jewel - Jewel - Jewel - Jewel - Jewel - Jewel Adrian - Jewel Umbrella - The Baseballs Chasing Cars - The Baseballs Hot'n'Cold - The Basteballs I Won't Dance - Frank Sinatra The Lady is a Tramp - Frank Sinatra Summerwind - Frank Sinatra Witchcraft - Frank Sinatra Chicago - Frank Sinatra You Know Me - Robbie Williams Morning Sun - Robbie Williams Eternity - Robbie Williams Feel - Robbie Williams She's the One - Robbie Williams Angels - Robbie Williams Better Man - Robbie Williams Come Undone - Robbie Williams Tripping - Robbie Williams Engel - Rammstein Ich Will - Rammstein Du Hast - Rammstein Sonne - Rammstein Mein Herz Brennt - Rammstein Mutter - Rammstein Links 2 3 4 - Rammstein This is the Life - Amy MacDonald There's Always Tomorrow - Geri Halliwell Mvh Yvonne
Rosenknoppen Skrevet 22. oktober 2011 #17 Skrevet 22. oktober 2011 Alt av Bob Marley.. alt annet blir byttet ut med jevne mellomrom.
Gjest Sobril Skrevet 22. oktober 2011 #18 Skrevet 22. oktober 2011 Blir aldri lei av The Cardigans album "Long gone before Midnight" Ellers; det meste av Tori Amos og det meste av Depeche Mode.
Tøydokke Anna Skrevet 22. oktober 2011 #19 Skrevet 22. oktober 2011 Everytime we touch - Maggie Reilly Forever Young - Alphaville Det meste av Sigvart Dagsland
muesli Skrevet 22. oktober 2011 #20 Skrevet 22. oktober 2011 Engel - Rammstein Ich Will - Rammstein Du Hast - Rammstein Sonne - Rammstein Mein Herz Brennt - Rammstein Mutter - Rammstein Links 2 3 4 - Rammstein Mvh Yvonne :D Hadde ikkje sett for meg deg som Rammstein-fan. Kult :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå