sebastianen Skrevet 8. oktober 2011 #81 Skrevet 8. oktober 2011 Av en eller annen grunn forbinder jeg Marregutt med Disneyfilmen Nemo .....
Gjest Silvermist Skrevet 8. oktober 2011 #84 Skrevet 8. oktober 2011 Galen globetrotter og svarte krøller!
Gjest MorAase Skrevet 9. oktober 2011 #91 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Grønn fiende (Grønn fi). Endret 9. oktober 2011 av MorAase
Rumle Skrevet 9. oktober 2011 #94 Skrevet 9. oktober 2011 Hundeeier, glad i ordleker, glad i å være ute i naturen, og i å padle?
Gjest grønnfi Skrevet 9. oktober 2011 #95 Skrevet 9. oktober 2011 Glad i ordleker, hyggelig og glad i kaffe
Gjest Wanted Skrevet 9. oktober 2011 #96 Skrevet 9. oktober 2011 Grønnfi er en smule fantasiløs og kjedelig, siden du ikke har avatar!!!! Men ellers så tenker jeg naturligvis grønn, og Amfi Madla faktisk.
Gjest grønnfi Skrevet 9. oktober 2011 #97 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg klarer faen ikke å få den avataren min i riktig størrelse, forsøkte seinest i går kveld. :kjefte: Og Amfi Madla, har de en Grønn der? Eneste jeg husker derifra er at M-butikken (handelslaget) solgte meg kokosboller som hadde gått ut på dato 6 måneder i forveien Wanted Ny bruker jeg ikke kjenner noe til enda, men håper jeg blir bedre kjent med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå