Gå til innhold

Hva assosierer du med brukeren over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Raven Emerald: en mystisk mann med svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta. (men ser du egentlig er en kvinne da, men navnet ditt gir meg disse tankene:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Kan være mystisk dame, som et kompromiss? :fnise:

@ Marielle171; ung, ganske sprudlende. Men som liker å være litt alene med tankene sine i blant, og synes kanskje det kan være litt masete med sosiale sammenkomster innimellom, det er bare litt vanskelig å si det til folk som forventer sosial omgang.

Vet ikke helt hvorfor, da, bare kombinasjon av navn og ticker, tror jeg. :fnise:

Skrevet

@ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha

forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? :P

Skrevet

@ Raven Emerald.. greit, en dame da:P haha

forresten så var din ide om hvordan jeg er ganske så lik meg!! Er du synsk???? :P

Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. :fnise:

Skrevet

Raven emerald - promp :P

Skrevet

Næh, det bare virket riktig. Men glad jeg ikke bommet fullstendig, da, det er jo litt flaut med sånt, selv om jeg er godt skjult bak en dataskjerm. :fnise:

jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O

Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P

Skrevet

jeg tror jeg bomba litt kanskje:P eller ER du kanskje en dame i svarte klær som liker å gå rundt i et slott om natta??? :-O

Hvis det er helt feil, tror jeg kanskje at du er ei høygravid dame i begynnelsen av 30 årene:P

Jeg er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Jeg er i tillegg høygravid og i 30-årene. :gjeiper:

Så du bommet ikke så veldig. Men jeg er ikke videre mystisk, da. =)

@ Silvermist, ser også for meg at om du hadde din egen skog, med tjernet, hadde du danset der hver stjerneklare natt.

Har hengt meg opp i den fantasyen, jeg, tror jeg...

Skrevet

Du er en dame som liker best svarte klær, og som gjerne vandrer rundt i slottet (også kjent som "leiligheten") på nattestid. Du er i tillegg høygravid og i 30-årene. ;)

Skrevet (endret)

Ei tålmodig jente mellom 25-30. Har ett barn, men ønsker seg ett til. Veldig glad i vin, kunst og teater. Bor i Oslo, og elsker det.

Endret av Quinn
Skrevet

Voksen dame med humor - og med voksen mener jeg 30+

Er noe med den avataren jeg får skikkelig godt inntrykk av :ler:

Skrevet

En som liker å skjule seg i gresset og hoppe frem som en overraskelse :)

Skrevet

En som liker å skjule seg i gresset og hoppe frem som en overraskelse :)

En mystisk prinsesse

Skrevet

En eplebit, hehehehehehe, den tenkte jeg lenge på altså..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...