lilletuss87 Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg skal nå kjøpe meg en turbukse. Har sett litt på bergans, og Lundhags. Hvilken turbukse har du som du er fornøyd med?
Cata Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Min er fra McKinley og jeg er kjempefornøyd, selv om jeg ellers ikke automatisk roper hurra for deres produkter. Klarer ikke finne igjen den modellen jeg har, men den er ganske lik denne av utseende. Jeg må riktignok tilføye at anbefalingen er litt bruksavhengig. Min bukse er ganske tynn og lett så jeg ville muligens ikke brukt den på lange fjellturer i røft terreng, men til kortere turer og generell fritidsbruk er den helt utmerket.
Kladd Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Lundhags traverse pants! Er strålende fornøyd med mine, og det vet jeg flere som er! Men anbefaler deg å prøve i butikk - ikke alle som passer passformen på den.
Brukernavn Skrevet 26. september 2011 #4 Skrevet 26. september 2011 (endret) Som tidligere nevnt her har jo bruken mye å si. Skal det være vanntett og vindtett er for eksempel det viktigste spørsmålet. Og skal det være det sverger jeg til Norrøna. Endret 26. september 2011 av Brukernavn
Xtra_lilje Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Jeg har denne http://www.intersport.no/product/283402%28BC_2%29/hagl%C3%B6fs-mid-q-flex-pant/ og denne http://www.gsport.no/produkt/223011%28BC_2%29/norheim-granitt-stretch-bukse-dame-/ Begge buksene funker fint til mitt bruk, som er dagsturer i helgene og turer 2-3 timer i hverdagene. Jeg skulle gjerne hatt en goretex bukse også, så om noen har tips om det tar jeg gjerne i mot. Men buksene over kan jeg varmt anbefale.
Fantomina Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Virvel Skrevet 26. september 2011 #7 Skrevet 26. september 2011 Jeg er veldig glad i min Breheimen fra Bergans. Den passer best til vår/høst/vinter, men går også fint an å bruke en kald sommerdag i Nord-Norge. Kjæresten min har herremodellen og er også veldig fornøyd med den. Denne har jeg også, og jeg likte den veldig godt i starten, men etter tre år er den ikke lenger vanntett, selv ikke når den er nyimpregnert. Det er for dårlig, synes jeg... Blir nok ikke Bergans neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå