Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det lørdag og det er godte dag for min del :popcorn:

Jeg våkna og bare stupte hånden rett nedi snopeposen jeg hadde stående klar på nattbordet, ja jeg er sjuk, men dette er eneste dagen jeg har lov til å ha søtsaker, så da spiser jeg til jeg er lei :gjeiper:

Hvordan er det med dere?

Skal dere ha noe godt til middag idag denne herlige lørdagen? :regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg spiser litt godteri når jeg vil jeg. Lørdag spiser jeg vel heller mindre enn andre dager jeg vil ha.

Lørdag for meg er grøt til middag og kanskje litt sjokolade eller chips/popkorn om vi skal se film eller noe til kvelden, men oftest så koser jeg meg med grønnsaker og dipp, for det orker jeg ikke ordne til hverdags. Og i kveld skal jeg lage meg en pai :)

Legger til: hovedsakelig spiser jeg godterier på lørdagen kun når kjæresten er hjemme, for han er veldig glad i slikt. I kveld er jeg alene, så får kose meg med min type godteri (den sunne typen) :P

Endret av spinnwild
Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza, ordentlig lørdagsmat :)

I helger spiser jeg godis akkurat når jeg måtte ønske, det er stas :happy:

Gjest boblebrus
Skrevet

I dag skal jeg og kjæresten lage pastasalat med mye godt oppi :) ( og i går hadde vi hjemmelagede hamburgere. Gjør absolutt alt for å slippe unna de fiskebollene vi hadde planlagt :ler: ) Blir vel litt brus og godis også siden det er lørdag, får se hva min kjære finner på butikken :spise:

Skrevet

Her blir det ost, kjeks og rødvin med mannen når de søte små har lagt seg:-)

Spiser ikke godteri siden jeg følger lavkarbo. Og kjeksene lager jeg selv av mandelmel, cheddar, kayennepepper, vann og litt olje, snaddergode:-D

Skrevet

I dag blir det enkel middag med kalkunfilet og ris, da jeg skal på kveldsvakt. Får heller unne meg noe ekstra godt i morgen kveld :)

Skrevet

Jeg skal i bursdag i dag (familieselskap for ei som blir 4 i dag), så det blir en overraskelse :-)

Gjest Loveheartx
Skrevet

Ikke noe luksusmat på meg. Det blir meksikansk tomatsuppe (sånn posesak). Kjipern å være student :rolleyes:

Skrevet

Åh så mange deilige retter her da :jepp:

Jeg vet enda ikke hva jeg skal ha, har funnet ut at å kjøpe slik euroshopper kylingfileer i pose ikke er så dyrt, så da kjøper jeg inn tortilla lefser, litt rømme, og ost og har meg en liten kylling burritos :D

Skrevet

Kjøttkaker, kålstuing, blomkål, kokte gulrøtter og poteter.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza vi å. :sikle: Må kose oss litt ekstra i helgene :)

Skrevet

Jeg håper på hjemmelaga pizza neste helg, er best når du lager alt fra scratch, bunnen og det hele :) denne helga er jeg alene så blir nokk noe enkelt ja, snart stikke ned i butikken og handle.. hmm..hva skal jeg ha? kyllingburritosene får bli senere;)

Skrevet

Hjemmelaget italiensk pizza i kveld!

Skrevet

Det blir rød eller grønn karri med kylling og ris.

Skrevet

Nå koser jeg meg med hjemmelaget klippekrans (NAM!) før det blir enten potetsuppe eller pizza i kveld. Har en god del poteter jeg må få spist opp, spiser nesten aldri poteter og de tar opp så mye plass.

Skrevet

Spaghetti og kjøttdeig, kall meg kjedelig men jeg eeelsker det:)

Skrevet (endret)

her blir det biff med fløtegratinerte poteter og soppstuing. :) i tillegg har vi fri begge to i kveld, så skal ikke se bort i fra at hvitvinen i kjøleskapet blir åpnet etterpå. :)

Endret av Namine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...