AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg har ikke så god peiling på norsk kvalitetsmusikk, men har fått med meg et par låter: Wild Bird og Girl in Oslo selvfølgelig. Har de flere gode låter? Har hørt noen som jeg synes var litt for spesielle for min smak, men.
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 har du ike hørt om BigBang før nå? ...de har jo bare holdt på i snart 20 år da de har masse bra! jeg liker best det som ikke er så nytt, for. eks: Hurricane Boy From a Distance Something Special !! Saturn Freeway !! hele Frontside Rock'n'Roll albumet...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Nei, jeg har hørt om de før, men da egentlig Girl in Oslo. Jeg var lenge opptatt av trance : ) Men du kan le så mye du vil... Jeg vil gjerne høre mer av dem : )
isbiten. Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Noen av mine favoritter: - Something special - Long distance man - No one - Cigarette - Play louder - Isabel - From a distance - Fly like a butterfly, sting like a bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå