AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Får jo søren ikke fjernet ting plutselig Begynner å bli mektig lei hele skiten, de forandrer jo alt hele føkkings tida! Tror jaggu jeg må slette kontoen og evt opprette ny når det tullete "timeline" skiten kommer, for jeg vil ikke ha ALT jeg har gjort på FB slengt i flesen min eller andre sin.
Gjest Apophis Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Det lurer eg også på, får ikkje fjerna det eg har lagt til
daemonia Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Får jo søren ikke fjernet ting plutselig Begynner å bli mektig lei hele skiten, de forandrer jo alt hele føkkings tida! Tror jaggu jeg må slette kontoen og evt opprette ny når det tullete "timeline" skiten kommer, for jeg vil ikke ha ALT jeg har gjort på FB slengt i flesen min eller andre sin. Tror ikke det ville nyttet å slette alt en har på veggen eller som en har postet når den tidslinja der kommer. Jeg har prøvd å finne ut av det, men finner ikke svar på akkurat det. Hvis det er slik at det er umulig å slette noe etterpå så kommer jeg til å deaktivere hele kontoen og få den slettet. Det har uansett vært alt for mye tull og endringer der som ikke akkurat har gjort det noe bedre såeh... jah... Kanskje jeg sjekker Google+, men i bunn å grunn er det vel samme greia det også.
Gjest shirelle Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 trykk på det du vil ha slettet og trykk delete... :D
Gjest Apophis Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 trykk på det du vil ha slettet og trykk delete... :D Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå