Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favorittfrisyren deres til fest/julebord?

Jeg har halvlangt hår, og til daglig samler jeg håret i nakken med strikk eller klype (for jeg har en jobb der det ikke egnder seg med hengende langt hår), derfor liker jeg å gå med håret løst sånn ellers. Men er det litt kjedelig til julebord når en ellers skal pynte seg ganske mye? Har dere noen tips til hvordan sette opp håret fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å samle håret i strikk på bakhodet, og så snurrer jeg lokker som jeg fester kunstferdig rundt. Hender jeg bruker spenner med glitter og stas på, sånn hvis jeg skal være ekstra fin.

Litt vanskelig å forstå, kanskje... :roll:

Skrevet

Veldig aktuelt tema, Sirius!

Har nettopp vært ute i dag, kikket etter varmkrøller. 598-, pa Helkjøp. Mannen nektet å kjøpe.... :cry:

Men, ellers, så har jeg veldig langt hår. Så langt at det kan være vanskelig å sette den opp. Jeg liker veldig godt å pynte håret sånn hverdags så det er så vanskelig å vet hva skal til nå jeg skal på fest.

En ting jeg liker å gjør (tar lenge tid da) er å skrue håret rundt og da feste i mange små....korkskruer...(?) nå håret er bare litt fuktig og ikke våt. Bruker Paul Mitchell skum før og da bruker jeg hårføne av og til i løpet av en eller to timer. Da får jeg krøller som er veldig fin og romantiske. Men det tar tid siden jeg ikke har VARMkrøller....Uff! Det er nokså vanskelig å forklar.

Har ikke bestemt meg ennå hva jeg gjør meg håret til julefesting. Men plutselig det slå meg at selv om jeg har ikke råd til farging og klipping, så har jeg penger nok til klipping. Og det tror jeg hadde hjulpet mye til at håret så litt bedre ut og ble lettere å jobbe med.

Skrevet

Jeg har bølgete hår som nesten alltid er i hestehale. Når jeg skal være ekstra fin retter jeg ut håret, setter i en pen spenne på ene siden og pøser på med glansspray. Enkelt og lekkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...